Naprzeciw oczekiwaniom Klientów

Jakub Strzelczyk, dyrektor marketing Home Broker SA

Kupno mieszkania lub domu to jedna z ważniejszych decyzji życiowych. To fakt. Wkładamy w to mnóstwo energii, czasu, zaangażowania i pieniędzy. Dlatego jako Home Broker staramy się ułatwić naszym Klientom wybór ich wymarzonego „M” – tak, aby cały proces był szybki, prosty i jak najmniej problemowy.  

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Klientów, ale i szybkiemu tempu ich życia. Już prawie od roku współpracujemy z firmą Wnętrza 3D, która umożliwia naszym Klientom odbycie wirtualnego spaceru po wybranej nieruchomości. Bez wychodzenia z domu, z dowolnego miejsca na świecie, Klient może zapoznać się z rzeczywistym wyglądem wymarzonego mieszkania czy domu. Odbycie wirtualnego spaceru po nieruchomościach – które dostępne są na stronie internetowej Home Broker – umożliwi Klientowi „przeniesienie” się do realnych wnętrz wybranej inwestycji. Realistyczny obraz, niezwykła funkcjonalność i intuicyjna nawigacja – wszystko o to, aby Klient oglądał mieszkanie niemal „na własne oczy”!

Czasy digitalizacji to czasy nie tylko Internetu, ale i social media. Każdy z nasz „lajkuje”, udostępnia, poleca czy obserwuje wiadomości z całego czasu. Dlatego nie mogło nas zabraknąć na najważniejszych kanałach społecznych – Home Broker mocno rozwija swój profil na Facebooku, LinkedIn, Twitterze czy Instagramie. Chcemy, aby nasi Klienci widzieli, że nieruchomości są  nie tylko naszą pracą, ale i przyjemnością. Chcemy dzielić się informacjami o nich oraz liczymy, że w naszych social media Klienci znajdą inspirację dla siebie.   

Na tym nie koniec – zależy nam na poszerzeniu oferty i zainteresowaniu cudzoziemców naszymi usługami. W najbliższym czasie udostępnimy specjalnie dla nich angielską wersję strony internetowej Home Broker. Ponadto, przygotowaliśmy kilka miesięcy temu dedykowaną ofertę dla Ukraińców – największej mniejszości narodowej w naszym kraju. Dotyczy to np. ulotek, bannerów czy reklam w języku ukraińskim. Nasi sąsiedzi chętnie przyjeżdżają do Polski do pracy czy na studia – tutaj zakładają rodziny oraz… szukają mieszkań. Chcemy ich wesprzeć i stać się „prawą ręką” przy wyborze wymarzonych „4 kątów”.  

 

Wydania archiwalne