Hörmann Konsumenckim Liderem Jakości

Po raz kolejny firma Hörmann otrzymała Złoto Godło w konkursie Konsumencki Lider Jakości. Głosami konsumentów w kategorii „bramy garażowe” uzyskała I miejsce. Z przeprowadzonych badań wynika, że jest najbardziej cenionym na polskim rynku producentem bram.
Ankietowani w ramach programu Konsumencki Lider Jakości 2017 kojarzyli firmę Hörmann z tradycją, solidnością i niezawodnością. Pytani o bramy tego producenta, podkreślali ich bezawaryjność i łatwość obsługi, ciekawe wzornictwo oraz energooszczędność.
To właśnie ta ostatnia cecha z roku na rok ma dla inwestorów coraz większe znaczenie, szczególnie wtedy, gdy garaż znajduje się w bryle budynku. Aby zapobiec stratom ciepła w garażu i domu, coraz częściej wybierają oni dobrze ocieplone bramy segmentowe firmy Hörmann wyposażone w podnoszący jeszcze ich izolacyjność cieplną system ThermoFrame. To rozwiązanie, dzięki któremu ościeżnica oddzielona zostaje termicznie od ściany garażu, nawet o 15% zwiększa termoizolacyjność bramy. Wyposażone w nie mogą zostać zarówno popularne bramy LPU 42 z segmentami o grubości 42 mm, jak i nowe bramy LPU 67 Thermo zbudowane z segmentów o grubości 67 mm z przegrodą termiczną. Z tej najnowszej propozycji skorzystają zapewne inwestorzy, którzy chcą utrzymać stałą, wysoką temperaturę powietrza w garażu. Ta nowość to efekt ciągłego rozwoju i doskonalenia produktów marki Hörmann, na które także zwracali uwagę uczestniczący w badaniu lojalni, przywiązani do marki konsumenci.
Innowacyjność konstrukcyjna i technologiczna produktów tego niemieckiego producenta to jednak nie wszystko. Hörmann stale poszerza także paletę wzorów bram garażowych. Różnorodność ciekawych przetłoczeń i aplikacji, powierzchni i kolorów sprawia, że brama staje ważnym dopełnieniem całości elewacji. A czasem, jak w przypadku bram z podwójnymi i potrójnymi przetłoczeniami oraz designerskimi intarsjami ze stali nierdzewnej lub drewna – jej najważniejszym estetycznym akcentem.
– Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości to dla nas cenne wyróżnienie, potwierdza bowiem, że zmierzamy we właściwym kierunku – mówi prezes Hörmann Polska, Krzysztof Horała. Dobre opinie klientów weryfikowane przez niezależne instytucje są bowiem najlepszym dowodem słuszności przyjętej przez nas strategii rozwoju – dodaje.

(fot: Hörmann)

Wydania archiwalne