Wiedza i profesjonalizm

Pomorska firma PROFARM jest jednym z czołowych przedstawicieli branży kosmetycznej i farmaceutycznej w kraju. Trudna dziedzina wymaga doskonałej organizacji, w tym w zakresie HR. Spółka, jak się okazało, radzi sobie doskonale, czego dowodem uzyskanie tytułu Odpowiedzialnego Pracodawcy – Lidera HR 2017.

Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutyczno-Kosmetycznej PROFARM Sp. z o.o. z Lęborka powstało w styczniu 1989 roku. Zajmuje się wytwarzaniem produktów leczniczych, kosmetycznych, do aromaterapii oraz oferuje produkcję kontraktową jak również opracowywanie nowych technologii. Firma posiada certyfikat GMP, współpracuje z wieloma hurtowniami farmaceutycznymi, a jej produkty można znaleźć w aptekach całego kraju.

Każdy z klientów przedsiębiorstwa, którego działalność związana jest z farmacją, chciałby, aby oferowane preparaty były sprawdzone, bezpieczne i innowacyjne. PROFARM wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom i dlatego intensywnie współpracuje z uczelniami wyższymi. Studenci farmacji Uniwersytetu Medycznego w Gdańsku biorą udział w warsztatach ucząc się praktycznej nauki zawodu.  Pracownicy naukowi Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Gdańskiego  doradzają w zakresie technologii i innowacji. Dzięki współpracy z wymienionymi uczelniami, powstało ponad trzynaście prac magisterskich, dwie doktoranckie i kilka licencjackich. PROFARM pamięta też o społeczności lokalnej w kwestii wykształcenia, czego wynikiem jest umowa z Zespołem Szkół Gospodarki i Agrobiznesu w Lęborku w ramach kształcenia zawodu technik analityk.

Jak widać, przedsiębiorstwo dokonuje wszelkich starań, aby zapewnić kreowanie przyszłych kadr, nie zapominając o osobach już łączących z nim karierę zawodową. Urozmaicenie szkoleń i niezwykle atrakcyjny system motywacyjny, na szczególnie wysokim poziomie ochrona socjalna pracowników w pełni potwierdza przyznanie firmie tytułu Odpowiedzialnego Pracodawcy – Lidera HR 2017. Niezwykle istotnym elementem przy ocenie PROFARMU była dbałość o rzeczywisty udział pracowników w życiu firmy. Za ciekawy przykład niech posłużą wewnętrzne konkursy na nazwę dla produktów kosmetycznych. Zwycięzca oprócz nagrody, może cieszyć się satysfakcją „rodzica chrzestnego” preparatu obecnego na rynku w całym kraju.

 

 

(Fot 1. Profarm)

(Fot 2. Profarm)

Wydania archiwalne