Materace marki JANPOL uznane zostały w opinii konsumentów za najlepsze materace na polskim rynku. Produkty nagrodzone zostały złotym godłem Konsumencki Lider jakości 2018. Respondenci utożsamiają Państwa produkty z najwyższą jakością. Jak przyjmuje Pan ten kolejny sukces?
Konsumencki Lider Jakości 2018 oraz wszystkie poprzednie odznaczenia są dla nas niesamowitą nagrodą, jak również motywacją do dalszego rozwoju i pracy na rzecz lepszego komfortu snu naszych klientów. Dziękujemy za zaufanie, a także obiecujemy nadal dbać o najwyższą jakość naszych produktów.
Czym zatem cechują się materace JANPOL i na czym polega ich wyjątkowość?
Klienci chętnie wybierają nasze materace, bo wiedzą że stoi za nimi wiedza i doświadczenie, a przede wszystkim zwykli ludzie i polskie – nie bójmy się tego powiedzieć, solidne wykonanie.
Początkiem marca firma JANPOL wzięła udział w Międzynarodowych Targach Poznańskich, gdzie miało miejsce największe biznesowe spotkanie branży meblarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej – Targi MEBLE POLSKA . Czym była dla Państwa ta impreza?
Targi MEBLE POLSKA to dla nas okazja do spotkania się z kontrahentami, naszymi wieloletnimi partnerami biznesowymi. W tym roku rozmowy toczyły się w duchu bliskiej memu sercu maksymy „kto się nie rozwija, ten się cofa”. Przez 27 lat produkcji materacy, łóżek czy elementów dodatkowych dla klientów indywidualnych, a także dla hoteli i służby zdrowia zebraliśmy ogromne doświadczenie. Właśnie dzięki niemu chcemy tak się zmieniać, by cały czas odpowiadać na potrzeby naszych klientów
Targi były także okazją do zakomunikowania przez JANPOL ważnej kwestii: „Drodzy klienci, zmieniamy się dla Was!”. Co kryje się pod tym hasłem?
Aby iść o krok dalej zdecydowałem o wprowadzeniu nowej strategii biznesowej pionu produkcji i sprzedaży opartej na modelu zarządzania „Lean”. Koncepcja ta stosowana jest w największych światowych przedsiębiorstwach i bazuje na elastyczności, wysokiej jakości, eliminowaniu marnotrawstwa, ciągłym doskonaleniu i rozwoju pracowników.
Dziękuję za rozmowę.