Jakość ubezpieczenia potwierdzają klienci

Kompleksowy zakres ubezpieczenia, bezzwłoczna pomoc w przypadku kłopotów i komfortowa likwidacja szkód oparta o najnowsze technologie – to otrzymuje klient decydujący się na ochronę Warty.

Wakacyjny sezon urlopowy zbliża się wielkimi krokami. Naładowanie baterii ma nam zapewnić energię do pracy na kolejne miesiące. Bez względu na to, gdzie wtedy się wybierzemy, warto zabrać ze sobą polisę turystyczną, docenianą przez innych podróżników. Konsumenckim Liderem Jakości w tej kategorii jest firma ubezpieczeniowa Warta, czego potwierdzeniem są wypowiedzi samych klientów: „Korzystałam z ubezpieczenia turystycznego. Nie miałam kłopotów. bezproblemowo zlikwidowano moją szkodę” lub „Kontakt z firmą jest szybki i prosty. Szybkie rozpatrywanie spraw. Sprawna wypłata gotówki ze szkód.”.

Ubezpieczenie dopasowane do turysty

Warta posiada kompleksową ofertę ubezpieczenia turystycznego, dzięki czemu każdy klient może z łatwością wybrać zakres ochrony odpowiadający swoim potrzebom. Podstawą pakietu jest niezbędny zakres ochrony, do którego m.in. zaliczono koszty leczenia nawet do 800 tys. zł, czy wypłatę świadczeń w razie trwałego uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia. Ważną częścią polisy są również usługi assistance, w tym na przykład pomoc w umówieniu wizyty u lekarza, nielimitowane pokrycie kosztów transportu medycznego,  pomoc prawna, a nawet przedłużenie ochrony ubezpieczeniowej o 48 godz. gdy nasza podróż niespodziewanie się przedłuża, np. z powodu choroby. Uzupełnieniem tego zakresu jest indywidualnie dopasowywana ochrona do potrzeb konkretnego klienta. W zbliżającym się sezonie zimowym przydatne okaże się ubezpieczenie dla narciarzy, uwzględniające amatorskie uprawianie sportów, ochronę sprzętu narciarskiego, a nawet wypłatę odszkodowania za brak śniegu na stoku. Lecąc do egzotycznych krajów możemy natomiast zapewnić sobie, oprócz pokrycia kosztów leczenia i transportu z zagranicy w razie wypadku czy poważnej choroby, także opiekę nad dziećmi w przypadku hospitalizacji, czy też pomoc, gdy zginą nam dokumenty.

Innowacyjna obsługa klientów

Jakość oferty to jednak nie tylko szeroki zakres, ale także komfortowa i szybka likwidacja szkód. Rewolucją na rynku jest udostępniona klientom pierwsza na rynku aplikacja do mobilnej likwidacji szkód. Dzięki Warta Mobile klienci mają znacznie większy wpływ i kontrolę nad całym procesem. Nie muszą już szukać informacji o swojej szkodzie na infolinii lub u agentów. Dzięki aplikacji na bieżąco mogą sprawdzić w swoim smartfonie co się dzieje w sprawie zniszczonego lub skradzionego majątku. Mogą też szybko kontaktować się z przedstawicielem firmy za pomocą komunikatora. Aplikacja ułatwia też wymianę dokumentów pomiędzy klientem i Wartą. Aby je dostarczyć wystarczy zrobić telefonem zdjęcie dokumentu, czy uszkodzonego przedmiotu, np. nart i wysłać za pośrednictwem aplikacji. Oznacza to koniec skanowania i wysyłania pocztą dokumentów do ubezpieczyciela, bo do wykonania wszystkich czynności wystarczy klientowi smartfon. Wszystko to wpływa również na maksymalne skrócenie czasu potrzebnego na rozwiązanie problemu klienta.

Ramka

W badaniu przeprowadzonym w ramach projektu Programu Konsumencki Lider Jakości ankietowani konsumenci zdecydowali, że ubezpieczenia turystyczne Warty zasłużyły na złote godło Konsumencki Lider Jakości. Dziękujemy naszym klientom za zaufanie jakim nas obdarzają!

Zespół Warty

(fot. 1 Warta)

Wydania archiwalne