Nie bój się (Głodnego) Wilka!

Rynek zdrowej żywności, to aktualnie najszybciej rozwijający się globalny segment branży spożywczej. Konsumenci, oprócz tradycyjnych kryteriów podczas zakupu produktów, jakimi są cena, jakość i smak, zwracają również uwagę na wartości odżywcze oraz przejrzysty skład. Trend ten dotarł również do Polski. I chociaż nasz rynek pod tym względem dopiero raczkuje, to coraz częściej możemy się spotkać z nowymi markami oraz produktami właśnie z tego segmentu.

Obok sporej już oferty produktów skierowanych do osób dorosłych, powoli zaczyna rozwijać się także segment zdrowych przekąsek skierowanych do najmłodszych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rodziców, którym trudno przemycić w diecie swoich podopiecznych owoce i warzywa, na rynek szturmem wchodzi nowa marka „Głodny Wilk na Tropie”, nagrodzona tytułem Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2019.

Na tropie zdrowych słodkości

Zdrowe odżywianie wcale nie musi oznaczać rezygnacji ze słodyczy. Kupując różnego rodzaju przekąski warto sprawdzić, co kryje się w środku takiego przysmaku, aby oprócz walorów smakowych cieszyć się także ze zdrowego składu. „Głodny Wilk na Tropie” to nowa przekąska w formie warzywno-owocowych żelek, stanowiąca jedną z pięciu zalecanych codziennych porcji owoców i warzyw. Już podczas procesu produkcji zadbano o to, aby wszystko odbywało się w 100% naturalnie. Przekąski wypiekane są w niskiej temperaturze, dzięki czemu nie tracą cennych składników odżywczych. Ponadto w ich składzie rodzice nie znajdą barwników, ulepszaczy czy sztucznych słodzików. Żelki zawierają za to wyłącznie naturalne cukry pochodzące z owoców i warzyw, a ponad 10% ich składu stanowi błonnik. Do wyboru jest aż 6 różnych mieszanek smakowych, dlatego przy Wilku nigdy nie wieje nudą i każdy znajdzie swój ulubiony smak. To idealna przekąska do szkoły, na spacer czy na wycieczkę, która zapewni dzieciom pyszną porcję witamin a rodzicom spokój oraz pewność, iż udało się sprytnie przemycić do posiłków swojego dziecka niezbędne składniki mineralne oraz błonnik.

Dziecko – najbardziej wymagający klient

Dziecko to klient wyjątkowy – trudno je przekonać racjonalnymi argumentami o wartościach odżywczych posiłków i ich dobroczynnym wpływie na zdrowie. Na małego klienta oddziałują zupełnie inne bodźce, niż na osobę dorosłą. Produkt przede wszystkim musi być kolorowy, ciekawy, przyciągać uwagę, no i powinien być smaczny. To wszystko mali smakosze znajdą w wielopakach z logiem „Głodnego Wilka na Tropie”. Dodatkową atrakcją jest edukacja poprzez zabawę, bowiem każdy zestaw, oprócz pysznych słodkości, zawiera również planszę do gier wraz z pionkiem oraz 6 kart kolekcjonerskich. Tymi ostatnimi można się wymieniać, aż do zebrania całej kolekcji 36 kart. Wilk nie zapomniał też o nagrodach dla tych dzieci, które stale go tropią. Zachęca do zabawy, udziału w ciekawych konkursach, ma nawet własny klub małych tropicieli.

I wilk syty i owca cała…

Należy pamiętać, że to od rodziców zależy, co podamy naszym dzieciom i jak będzie wyglądała ich dieta. Dlatego tak istotne jest wprowadzenie właściwych nawyków żywieniowych i dbanie o różnorodność smaków już od najmłodszych lat. Często jest to nie lada wyzwanie, przed którym staje każdy rodzic mający na uwadze zbilansowane i pełnowartościowe posiłki w diecie swojego dziecka. „Głodny Wilk na Tropie”, wyciąga pomocną „łapę” zarówno do rodziców, którzy są świadomymi konsumentami, jak i do dzieci, które kochają słodycze.

(fot. 1 – Głodny Wilk)

(fot. 2 – Głodny Wilk)

(fot. 3 – Głodny Wilk)

(fot. 4 – Głodny Wilk)

(fot. 5 – Głodny Wilk)

(fot. 6 – Głodny Wilk)

(fot. 7 – Głodny Wilk)

Wydania archiwalne