Jakość ubezpieczeń sprawdzona w praktyce

Bezzwłoczna pomoc w przypadku kłopotów oraz szybka i sprawna likwidacja szkód oparta o najnowsze technologie to kluczowe cechy jakości usług docenianych przez klientów Warty.

Zaufanie klientów buduje się przez lata. Dlatego Warta od długiego czasu skupia swoją uwagę na podnoszeniu jakości obsługi klienta. Efektem tych prac jest pozycja lidera w ostatnich sprawozdaniach Rzecznika Finansowego. Raporty tej niezależnej instytucji publicznej wskazują firmy ubezpieczeniowe, których klienci są najbardziej zadowoleni z likwidacji szkód. Porównuje on bowiem liczby skarg wpływające na firmy ubezpieczeniowe w odniesieniu do ich udziału w rynku. Dzięki temu otrzymujmy najbardziej obiektywne zestawienie pokazujące satysfakcję klientów z usług ubezpieczycieli, w którym Warta zajmuje wiodącą pozycję.

Wysoką jakość obsługi doceniają klienci Warty. Ubezpieczyciel od lat wygrywa wiele rankingów konsumenckich. Potwierdza to m.in. otrzymane teraz godło Konsumencki Lider Jakości GRAND PRIX 2019. To kolejne wyróżnienie w ramach programu, który jest realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Potwierdza ono konsekwencję, z jaką Warta słucha swoich klientów i wprowadza w życie odpowiedzi na ich potrzeby dotyczące jakości likwidacji szkód.

Innowacyjna obsługa klientów

W przypadku ubezpieczeń jakość oferty to nie tylko szeroki zakres ochrony, ale także komfortowa i szybka likwidacja szkód. Kluczową rolę w tym zadaniu spełnia Warta Mobile – rozwiązanie które służy naszym klientom do sprawnego, szybkiego przejścia przez tzw. proces likwidacji. Dzięki niej klienci Warty mają znacznie większy wpływ i kontrolę nad całym procesem. Nie muszą szukać informacji o swojej szkodzie na infolinii lub u agentów. Dzięki temu rozwiązaniu klienci na bieżąco mogą sprawdzić w swoim smartfonie co się dzieje w sprawie zniszczonego lub skradzionego majątku. W wybranych przypadkach sami mogą również wyliczyć kwotę odszkodowania, a w przypadku jej zaakceptowania pieniądze zostaną przelane ubezpieczonemu nawet tego samego dnia. Co więcej, aplikacja daje możliwość szybkiego kontaktu z opiekunem za pomocą komunikatora. Warta Mobile ułatwia też wymianę dokumentów pomiędzy klientem i firmą. Aby je dostarczyć wystarczy zrobić telefonem zdjęcie dokumentu czy uszkodzonego przedmiotu, np. porysowanego błotnika i wysłać za pośrednictwem strony Warta Mobile. Oznacza to koniec skanowania i wysyłania pocztą dokumentów do ubezpieczyciela, bo do wykonania wszystkich czynności wystarczy klientowi smartfon. Wszystko to wpływa również na maksymalne skrócenie czasu potrzebnego na rozwiązanie problemu klienta, który sprawdza jakość Warty w praktyce.

Dziękujemy naszym klientom za zaufanie jakim nas obdarzają!
Zespół Warty

(fot. 1 – Warta)

Wydania archiwalne