Jakość Warta uwagi

Kompleksowy zakres ubezpieczenia, bezzwłoczna pomoc w przypadku kłopotów i komfortowa likwidacja szkód oparta o najnowsze technologie to kluczowe cechy docenianych przez klientów ubezpieczeń komunikacyjnych Warty.

Zaufanie klientów buduje się przez lata. Ubezpieczenia komunikacyjne Warty po raz kolejny zdobyły srebrne godło KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI w programie konsumenckim Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Wyróżnienie jest ważnym potwierdzeniem konsekwencji, z jaką Warta słucha ubezpieczonych i wprowadza w życie odpowiedzi na ich potrzeby dotyczące produktów czy likwidacji szkód. Klienci biorący udział w badaniu podkreślali wysoki poziom zadowolenia z obsługi w Warcie na każdym etapie korzystania z ubezpieczeń. Osoby badane uzasadniały swój wybór mówiąc o Warcie m.in. „To polecana przez znajomych, solidna i rzetelna firma”, „Polecam Wartę z uwagi na dobrą obsługę” czy „Po prostu z uwagi na dobre warunki ubezpieczenia”.

Ubezpieczenie dopasowane do oczekiwań

Warta posiada kompleksową ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych. Klient poszukujący ochrony znajdzie w Warcie rozwiązania dopasowane do swoich potrzeb. W zależności od oczekiwań może np. skorzystać z produktów all riskowych lub z dokładnie określonym zakresem ochrony. To przejrzysta i wygodna propozycja, którą łatwo dopasować do własnych potrzeb. Poszczególne ubezpieczenia są dodatkowo uzupełnione o szeroki i przydatny pakiet usług assistance, które pomogą rozwiązać wiele problemów, takich jak np. umówienie pomocy drogowej lub holowanie bez limitu kilometrów w przypadku zdarzeń powstałych na terenie Polski.

Innowacyjna obsługa klientów

Jakość oferty to jednak nie tylko szeroki zakres, ale także komfortowa i szybka likwidacja szkód, którą w Warcie można przejść korzystając z rozwiązań mobilnych:

• Zgłaszania szkody za pomocą Facebook Messenger – Warta jako pierwsza w Polsce oferuje klientom możliwość zgłoszenia zdarzenia przy pomocy tego najpopularniejszego na świecie komunikatora.

• Warta Mobile – dużą popularnością cieszy się pierwsza na rynku aplikacja do mobilnej likwidacji szkód. Dzięki niej klienci Warty mają znacznie większy wpływ i kontrolę nad całym procesem. Nie muszą już szukać informacji o swojej szkodzie na infolinii lub u agentów. Dzięki aplikacji na bieżąco mogą sprawdzić w swoim smartfonie co się dzieje w sprawie zniszczonego lub skradzionego majątku. Co więcej, aplikacja daje możliwość szybkiego kontaktu z przedstawicielem firmy za pomocą komunikatora a także wymianę zdjęć dokumentów czy uszkodzonego przedmiotu, np. samochodu lub nart.

• Samowyliczenie wysokości odszkodowania – w wybranych przypadkach klienci mogą również sami wyliczyć kwotę odszkodowania za pomocą aplikacji Warta Mobile. W przypadku jej zaakceptowania pieniądze zostaną przelane ubezpieczonemu nawet tego samego dnia.

Nowością w Warcie jest także wykorzystanie trendu carsharingu jako alternatywy dla tradycyjnego wynajmu auta zastępczego. Klienci Warty mogą skorzystać ze współdzielonych samochodów Traficara. Nie muszą płacić za benzynę, ani za miejskie parkingi, a każda podróż Traficarem jest objęta kompleksowym ubezpieczeniem bez udziału własnego w szkodzie.

Zespół Warty chciałby podziękować wszystkim klientom za zaufanie jakim nas obdarzają!
Wydania archiwalne