Pasja do zapachów

W produkcji perfum liczy się każdy detal. Ciekawe, stylowe i trwałe zapachy, a także staranne wykonanie oraz atrakcyjny design, przyniosły marce LA RIVE uznanie w oczach konsumentów i przyznanie jej srebrnego godła Konsumencki Lider Jakości 2020 w kategorii „Polscy producenci perfum”.

Mocne podstawy…

LA RIVE to marka stworzona od podstaw w Polsce i firma, która stawiając na jakość produktu i procesów biznesowych, współpracuje z partnerami na całym świecie. Indywidualne kompozycje zapachowe LA RIVE opracowywane są we współpracy z wybitnymi perfumiarzami z kolebki perfumiarstwa – francuskiego Grasse. Produkcja odbywa się w Polsce, w nowoczesnej fabryce, dzięki czemu LA RIVE zachowuje pełną kontrolę nad technologią i standardami jakości. Potwierdzeniem tego są najwyższe certyfikacje systemów zarządzania jakością, m.in. ISO 9001:2015 oraz tak ważny w obszarze produkcji przemysłu kosmetycznego – Good Manufacturing Practice – GMP PN-EN ISO 22716:2007.

…prowadzą do sukcesu

Portfolio LA RIVE obejmuje perfumy oraz produkty perfumowane, m. in. wody perfumowane, toaletowe, kolońskie i po goleniu, dezodoranty i żele pod prysznic. To całe kolekcje artykułów dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci i młodzieży. Wszystkie charakteryzują stylowe zapachy, indywidualnie projektowane flakony i wyróżniający się design opakowań. Pasja do zapachów wyrażana jest także w kolekcjach specjalnych, również licencjonowanych, np. LA RIVE MADE WITH SWAROVSKI® ELEMENTS, której inspiracją były różne wcielenia klasycznej kobiecej elegancji. LA RIVE to także kosmetyki dziecięce – marka wprowadza najmłodszych w świat zapachów wraz postaciami z ich ulubionych bajek, np. z Disney’owskiej Krainy Lodu FROZEN czy 44 CATS.

Branża perfumeryjna jest bardzo wymagająca. Perfumy pozostają w obszarze dóbr luksusowych, a jednocześnie we współczesnym stylu życia odpowiednio dobrany zapach to bardzo istotny element osobistego wizerunku. Dlatego w LA RIVE tworzenie produktu zaczyna się od inspiracji określonym typem osobowości i stylem, a podczas produkcji najważniejsza jest jakość. Rozwój oparty na codziennym budowaniu zaufania klientów, zaprowadził markę do ponad 50 krajów na pięciu kontynentach. Uznanie konsumentów to jedno z najważniejszych kryteriów oceny w biznesie, w którym produkt współkształtuje samopoczucie klientów każdego dnia.

 

Kolekcja: LA RIVE MADE WITH SWAROVSKI® ELEMENTS
Produkt: EDP SWAROVSKI SILKY PINK

Wydania archiwalne