Polemika – piękno w naturalnej postaci

Na polskim rynku pojawiła się marka Polemika, nagrodzona tytułem Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2020 w kategorii: Polska marka – Kosmetyki Naturalne. Z założycielką marki Agnieszką Leśniak rozmawia Karolina Mendrela:

1. Pani Agnieszko, skąd pomysł na produkcję kosmetyków naturalnych?

Koncept powstał z pasji. Będąc czynnym zawodowo nauczycielem języka angielskiego, odskocznią od pracy był dla mnie świat kosmetyków pielęgnacyjnych. Dużo czytałam, testowałam, analizowałam działanie oraz składy kosmetyków. Z kolei moment urodzenia córek – Poli i Miki – spowodował przewartościowanie moich priorytetów i rozpoczął erę nowej jakości oraz stylu życia całej mojej rodziny. Przy namowie męża, zdecydowałam się podążyć w kierunku tego, co stało się tak bliskie mojemu sercu i stworzyłam markę, którą mogę polecić każdej kobiecie ceniącej dobry skład i wysoką jakość produktów używanych do codziennej pielęgnacji.

2. Czym chcą się Państwo wyróżnić na rynku?

Priorytetem jest jakość, chciałam aby moje produkty miały dobre składy, były uniwersalne i skuteczne. Dlatego głównym składnikiem kosmetyków Polemika są sproszkowane liście herbaty Matcha. To surowiec będący bardzo silnym antyoksydantem, o wysokiej zawartości takich substancji czynnych jak m.in. alkaloidy, terpeny, flawonoidy, katechiny i wiele innych, dzięki którym moje kosmetyki działają przeciwzapalnie i antybakteryjnie. Opóźniają procesy starzeniowe oraz niwelują szkodliwy wpływ czynników zewnętrznych jak smog czy promieniowanie UV na cerę – a to tylko niektóre z wielu ich właściwości.

3. Tak szerokie spektrum działania sprawia, że kosmetyki Polemika śmiało można polecić każdej kobiecie, niezależnie od wieku czy problemów skórnych.

Faktycznie, można powiedzieć, że to kosmetyki uniwersalne. Nasze kosmetyki zawierają do 99,5% starannie wyselekcjonowanych składników pochodzenia naturalnego. Produkty Polemika dedykujemy przede wszystkim świadomym konsumentkom, które, podobnie jak ja, na uwadze mają troskę o środowisko i pragną żyć w zgodzie z naturą. Również wybór opakowań naszych produktów nie był przypadkowy i nadają się one do recyklingu.

Pełna oferta marki dostępna jest pod adresem polemika.com.pl

 

(fot. 1 – Agnieszka Leśniak)

Wydania archiwalne