Pyszny smak i pełnia składników odżywczych

Z Konradem Szałkiewiczem, dyrektorem generalnym Herbalife Nutrition na Polskę, Czechy i Słowację, rozmawia Grzegorz Kozicki

Produkt Tri Blend Select o smaku kawowo-karmelowym został nagrodzony godłem Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2020. Jak przyjmuje Pan to szczególne wyróżnienie?

Ta nagroda bardzo nas cieszy. Jest ukoronowaniem naszej dbałości o to, by produkty Herbalife Nutrition miały najlepszą jakość. Na wszystkich etapach są one wytwarzane zgodnie z najwyższymi standardami. W trakcie ostatnich 10 lat zainwestowaliśmy ponad 300 milionów dolarów w nasz program od Ziarna do produktu, który polega na wdrożeniu rygorystycznych testów i kontroli jakości na każdym etapie tworzenia produktu. W naszych pięciu innowacyjnych zakładach produkcyjnych na całym świecie korzystamy z najnowocześniejszych technologii, badań naukowych i informacji dotyczących preferencji konsumentów. Jesteśmy globalnym liderem w branży odżywiania, marką numer 1 wśród produktów do kontroli wagi*, ale każde kolejne wyróżnienie to dla nas ogromna radość.

Co wyróżnia Państwa zwycięski produkt na tle konkurencji?

Tych cech jest kilka. Wspomniałem już o tym, że dbamy o jakość dosłownie od samego ziarna i dotyczy to także Tri Blend Select. Jest to nasz pierwszy wegański koktajl proteinowy, poszerzający nasze portfolio o produkty z sektora wellbeing. Tri Blend Select zawiera unikalną kompozycję grochu, komosy ryżowej i siemienia lnianego, tworzących mieszankę proteinową wysokiej jakości, dostarczającą szerokiej gamy cennych aminokwasów egzogennych. A jednocześnie Tri Blend ma tak pożądaną w obecnych czasach „czystą etykietę” – czyli krótką listę naturalnych składników pochodzących z ekologicznych źródeł. Prócz tego nasza mieszanka ma niską zawartość cukrów, dostarcza witaminę C i siedem kluczowych składników mineralnych. Tri Blend Select, spożywany jako element zbilansowanego posiłku lub po treningu, przed i po południu, może przyczynić się do zwiększenia spożycia białek pochodzenia roślinnego. Warto dodać, że wszystkie nasze produkty są dystrybuowane przez Niezależnych Dystrybutorów, którzy zapewniają kompleksowe wsparcie dietetyczne, zachęcają do ruchu, motywują do aktywnego stylu życia, kontroli masy ciała i jakości spożywanych posiłków. To z pewnością wyróżnia nas na tle konkurencji i dzięki temu społeczność Herbalife Nutrition wciąż się powiększa.

Dlaczego warto sięgnąć po Tri Blend Select i do kogo ten produkt jest adresowany?

Pyszny smak i pełnia składników odżywczych, to główne powody, dla których warto sięgnąć po ten produkt. Warto wspomnieć, że wszystko to osiągnęliśmy łącząc ze sobą naprawdę niewielką liczbę składników. Tri Blend Select jest adresowany do wszystkich osób, dla których ważne jest zdrowie i dobre samopoczucie. Stanowi idealne rozwiązanie dla tych, którzy szukają naturalnego i wysokowydajnego odżywiania. Jest idealny dla wegan i wegetarian, ale też dla wszystkich, którzy po prostu zwracają uwagę na swój sposób odżywiania.

Herbalife Nutrition to nie tylko koktajle, to szeroka oferta innowacyjnych produktów. Czy mógłby Pan nieco ją przybliżyć, powiedzieć co jeszcze macie Państwo do zaoferowania?

Oferta Herbalife Nutrition jest naprawdę szeroka. Specjalizujemy się w produktach do kontroli wagi, ale mamy także serię dla sportowców H24, suplementy diety, a nawet produkty pielęgnacyjne. Jesteśmy marką nr 1 na świecie wśród produktów do kontroli masy ciała. Najwyższej jakości koktajle i suplementy diety to część naszego sukcesu. Równie ważna jest praca Niezależnych Dystrybutorów, o których już wspomniałem. Gwarantują oni pełną opiekę nad klientami, którzy czasami pragną schudnąć, a czasami po prostu świadomie się odżywiać. Za sukcesem wielu firm stoją ludzie i tak jest także w naszym przypadku.

Czy najbliższym czasie konsumenci mogą spodziewać się kolejnych nowości w Państwa ofercie?

Jak najbardziej. Naszą ostatnią nowością jest Immune Booster, suplement diety w saszetkach, który zawiera składniki wspomagające prawidłowe funkcjonowanie układu odpornościowego. Nie bez powodu wprowadziliśmy go do sprzedaży właśnie jesienią, kiedy wsparcie układu immunologicznego jest szczególnie ważne. Wkrótce poszerzy się także „rodzina” naszej flagowej Formuły 1 (serii produktów stanowiących pełnowartościowe zamienniki posiłków).

Dziękuję za rozmowę.

* Źródło: Euromonitor International Ltd; edycja Consumer Health 2021, wg definicji kategorii kontroli wagi i wellness, % udział globalnych właścicieli marek w cenach detalicznych, dane za 2020 r.

(fot. 1 – Konrad Szałkiewicz, Dyrektor Generalny Herbalife Nutrition)

 

Wydania archiwalne