A Love Story – rewolucja w podejściu do mody ślubnej

Branża ślubna to bardzo szerokie pojęcie. Szacuje się, że roczne obroty tego segmentu gospodarki to ok. 7 miliardów złotych. Poza firmami zajmującymi się organizacją uroczystości i wesel, swoje usługi świadczą w niej również fryzjerzy, kucharze, dekoratorzy wnętrz, muzycy i wielu innych. Moda ślubna stanowi oczywisty element tego rynku. W ostatnim czasie coraz większą popularnością cieszy się tzw. moda ślubna z sieciówki. Trend ten jest na tyle silny, że kolejne sieciowe sklepy z odzieżą, wprowadzają do swojej oferty właśnie tę kategorię ubrań. W tym roku, właściciel marki Newbie, cieszącej się dużym zainteresowaniem – firma KappAhl, również zdecydował się uzupełnić swoją kolekcję. Suknie ślubne, suknie dla druhen, a nawet uroczyste kreacje dla najmłodszych weselników, to wszystko znajdziemy w najnowszej kolekcji marki Newbie – A love story.

Zmieniające się trendy

Organizacja ślubu oraz przyjęcia weselnego to zawsze ogromne wyzwanie. Poza kwestiami dotyczącymi samego przebiegu uroczystości, równie istotnym elementem jest to, jak w tym szczególnym dniu zaprezentujemy się my sami. Oczywiście myśląc o modzie ślubnej, nasze pierwsze skojarzenie to suknia Panny Młodej… Każda kobieta w dniu swojego ślubu chce wyglądać olśniewająco oraz wyjątkowo. Makijaż, fryzura i wreszcie sama suknia, powinny być perfekcyjne – przecież to na Pannie Młodej skupia się uwaga gości biorących udział w uroczystości. Pamiętajmy jednak, że zarówno moda jak i oczekiwania konsumentów stale się zmieniają. Czego zatem aktualnie poszukują przyszłe Panny Młode? Czy suknia ślubna musi kosztować fortunę? Okazuję się, że niekoniecznie. Pamiętajmy, że nie każdy może sobie pozwolić na wydatek rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych na kreację, którą z założenia ma mieć na sobie raz w życiu. I chociaż z całą pewnością dzień ślubu jest jednym z najważniejszych, coraz więcej kobiet ulega modzie na tanie suknie ślubne dostępne w popularnych sieciówkach. Koronki, tiule, suknie w stylu tzw. bezy, które niejednokrotnie

ważą ponad 10 kg i w których ciężko czuć się swobodnie, pomału odchodzą do lamusa. Aktualnie kobiety stawiają na prostotę, elegancję, zwiewne i romantyczne sukienki, które nie krępują ruchów, są wygodne i z powodzeniem można w nich przetańczyć całą noc.

A Love Story

Najnowsza kolekcja marki Newbie – A Love Story, to odpowiedź na te zmieniające się trendy. Znaleźć w niej można przepiękne suknie ślubne w stylu boho. Mimo tego, że sukienki A Love Story są kilkukrotnie tańsze od tych z salonów sukien ślubnych, w niczym im nie ustępują. Wykonane z najwyższą starannością ze 100% bawełny, stanowią wspaniałą alternatywę dla drogich kreacji wprost od projektantów mody. Zwiewne i dziewczęce, nadają się zarówno na przyjęcie organizowane na sali weselnej czy w plenerze, jak chociażby na coraz bardziej popularnych przyjęciach w ogrodzie. Dopracowane w najdrobniejszych szczegółach sprawią, że każda Panna Młoda w tym szczególnym dniu może poczuć się wyjątkowo i pięknie, bez konieczności wydawania kroci na jedną tylko kreację. Sukienki A Love Story znaleźć można na stronie sklepu KappAhl, https://www.kappahl.com/pl-PL/newbie/kolekcje/newbie-limited-edition-a-love-story/.

Moda Ślubna

Pamiętajmy jednak, że moda ślubna to nie tylko suknia dla Panny Młodej. Nowożeńcy celebrują przecież swój dzień nie sami, a z najbliższymi: rodziną, przyjaciółmi oraz znajomymi. Dlatego projektanci kolekcji A Love Story nie zapomnieli również o gościach. Bajeczne kreacje dla druhen, utrzymane w pasującym do sukien ślubnych stylu, stanowią idealne uzupełnienie kolekcji. Ponieważ marka Newbie była do tej pory kojarzona przede wszystkim z ubraniami dla dzieci, także w najnowszej kolekcji nie mogło zabraknąć propozycji dla najmłodszych weselników. Ubranka dla dzieci z kolekcji A Love Story są dostępne dla chłopców i dziewczynek w wieku od 0 do 8 lat. Poza ubraniami, właściciel marki zadbał też o pasujące akcesoria, jak muszki, czapeczki, kokardki czy podkolanówki.

Nasze podejście do organizowania wystawnych przyjęć pomału się zmienia. Rozprzestrzenianie się wirusa COVID 19 te zmiany tylko przyspieszyło. Coraz częściej stawiamy na kameralną atmosferę, bez nadęcia w gronie najbliższych. Rzecz jasna podejście to przekłada się również na obowiązujący dress code. Biorąc pod uwagę te czynniki śmiało można założyć, że trend Mody Ślubnej prosto z sieciówki w kolejnych latach

będzie zyskiwał na popularności. Firma KappAhl, właściciel marki Newbie, debiutując na rynku ze swoją kolekcją ślubną A Love Story udowadnia, że podąża za tymi zmianami wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów.

(fot. 1 – A love story)

Wydania archiwalne