Kiedy w 2014 roku Maciej Lubiak, warszawski restaurator i sportowiec, ruszał z nowym konceptem diety pudełkowej to wielu uważało, że spóźnił się o kilka lat, a rynek już dawno zdążył się nasycić. Wbrew pesymistycznym prognozom, w bardzo krótkim czasie Maczfit wyrósł na lidera cateringu dietetycznego w Polsce. – Od początku wierzyłem, że jakość i dobra cena mogą iść ze sobą w parze. Nasze posiłki wyglądają i smakują jakby przed chwilą przygotował je kucharz w restauracji. Korzystamy z najlepszych produktów, ciągle pracujemy nad menu, a jednak cenowo dalej plasujemy się w ogólnopolskiej średniej – opowiada twórca cateringu dietetycznego Maczfit. Po dietę pudełkową coraz częściej sięgają ludzie, którzy nie tylko chcą dbać o idealną sylwetkę, ale zwyczajnie nie mają czasu, żeby przygotować zdrowe posiłki. Kiedy policzymy koszt produktów, czas poświęcony na dojazdy do sklepu i gotowanie to nagle okazuje się, że catering dietetyczny wcale nie jest kosztowną fanaberią. Średnia cena 5-daniowego zestawu to około 60 zł. – Naszymi klientami są zabiegani pracownicy dużych korporacji, artyści będący ciągle w trasie, ale i duże rodziny, które nie mają czasu na przygotowywanie posiłków czy nawet studenci uczący się do sesji. Sporą grupą są też osoby, z różnymi nietolerancjami pokarmowymi. Z własnego doświadczenia, wiem jak trudno jest ułożyć zróżnicowane menu kiedy musisz wykluczyć kilka podstawowych składników spożywczych – dodaje Lubiak. Maczfit posiada aż 18 programów dietetycznych w kilku wariantach kalorycznych i dowozi do ponad 160 miejscowości w całej Polsce. Jako jedna z nielicznych firm w branży zatrudnia sztab wykwalifikowanych dietetyków, którzy są dostępni dla wszystkich klientów za pośrednictwem infolinii oraz internetowego czatu.