ETi – smak szczęścia

Zaczęło się od marzenia. Firuz Kanatli, aby dzielić się radością z innymi, zbudował w Turcji pierwszą swoją fabrykę. Samozaparcie, innowacyjne podejście oraz niekonwencjonalne łączenie smaków przyczyniły się do sukcesu marki i światowej ekspansji – słodycze ETi od niedawna goszczą również w polskich domach.

ETi to rodzinna firma specjalizująca się w wyrobach cukierniczych oraz słonych przekąskach. Poprzez ciągły rozwój i chęć kontynuowania marzenia założyciela, słodycze z portfolio firmy podbijają świat. Od tego roku ETi dzieli się swoim smakiem z polskimi konsumentami. Fakt ten został doceniony przez Kapitułę i marka otrzymała tytuł Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2018. – Polscy konsumenci wciąż poszukują nowości, często niestandardowych, w zakresie tekstury i kreatywnego łączenia smaków. – mówi Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Produkt Portfolio Manager. – Firma ETi znana jest z innowacyjnego podejścia do słodyczy i wysokiej jakości składników. Mam nadzieję, iż wartości, które nam towarzyszą od początku działalności, sprostają najwyższym wymaganiom amatorów słodkich i słonych przekąsek w Polsce. Producent może pochwalić się 300. różnymi produktami, pod 45. markami. Są to ciastka, batony, czekolady oraz słone i schłodzone przekąski. W Polsce wdrożonych już jest 11 marek i 38 produktów. Pierwszym produktem, dzięki któremu udało się podbić serca polskich konsumentów jest ETi Puf. Niekonwencjonalne połączenie herbatnika z pianką marshmallow otoczonego smakową posypką urzeka każdego, kto spróbuje. W portfolio znajdują się również batony z prawdziwej belgijskiej czekolady, całych orzechów czy wiórków kokosowych, herbatniki, puszyste ciastka oraz czekoladowe produkty dla najmłodszych, opracowane ze szczególną starannością. – Wszystkie nasze wyroby są przygotowywane według najwyższych, światowych standardów, z najwyższej jakości produktów. – objaśnia M. Słomczewska-Klimiuk. Idea dzielenia się radością sprawiła, że ETi jest dziś pierwszą marką, która kojarzy się tureckim konsumentom ze szczęściem. Od tego roku ETi spełnia również słodkie marzenia Polaków.

 

(fot. 1 Eti Puf)

(fot. 2 ETi Wanted)

Wydania archiwalne