Konsumencki Lider Jakości 2018

Black Red White od ponad 25 lat jest liderem rynku meblarskiego w Polsce. W czym tkwi sekret sukcesu marki?

Przez tak długi czas obecności na rynku w Polsce, jako firma meblarska, mieliśmy wyjątkową okazję zebrać bezcenne doświadczenie. Nasze meble znajdują się w co drugim domu w Polsce, dlatego czujemy dużą odpowiedzialność wykonując codziennie naszą pracę. Niewątpliwie jednym z elementów, który nas wyróżnia, jest model biznesowy – BRW jako jedna z niewielu marek meblarskich jest zarówno producentem mebli, jak i ich sprzedawcą. Dzięki temu kontrolujemy proces produkcji oraz jakość produktów na każdym etapie ich powstawania, aż do momentu dostarczenia do domów naszych klientów.

Jak wygląda proces projektowania i wdrażania nowych produktów, aby ostatecznie zaoferować konsumentowi meble, które będą przez nich pozytywnie odebrane.

Kreowanie oferty to nade wszystko wsłuchiwanie się w potrzeby naszych klientów. Dlatego też w procesie tworzenia produktów tak ważna jest dla nas obserwacja potrzeb klientów, ale również rynku oraz zmieniających się trendów. Nasi eksperci uczestniczą w branżowych targach, śledzą wszelkie designerskie nowinki, przyglądają się trendom społecznym. Efekt tych działań widoczny jest właśnie w naszej ofercie. Przykładem jest tu np. wejście w kategorię mebli niemowlęcych, gdzie kolekcje są spójne stylistycznie z meblami sypialnianymi rodziców odpowiadając na rosnący trend rodzicielstwa bliskości. Stworzyliśmy także wewnętrzny dział designu, który dba o to, aby w naszych salonach pojawiały się artykuły odpowiadające preferencjom klientów oraz zgodne z aktualną modą.

Elegancja, nowoczesne formy i dobra jakość – to na temat Państwa produktów mówią badani respondenci. W jaki sposób staracie się Państwo walczyć o klienta na tak konkurencyjnym ryku?

Naszym sposobem na zatrzymanie obecnych klientów, ale też pozyskanie nowych, jest bez wątpienia stała aktualizacja oferty. Równie ważna jest dostępność – nasze salony można znaleźć w całej Polsce. Zwolenników nowoczesnych rozwiązań ucieszy zapewne fakt, że prowadzimy także sprzedaż online na stronie www.brw.pl – tutaj wszyscy klienci mogą znaleźć pełen przekrój oferty wraz z dokładnymi opisami oraz w wygodny sposób zrealizować zamówienie.
Dla wielu osób, nadal jednym z ważnych kryteriów zakupu pozostaje cena, dlatego w Black Red White mogą oni z łatwością znaleźć produkty w różnym przedziale cenowym. Meble od BRW odznaczają się również wysoką jakością, czego dowodem są liczne nagrody branżowe, które otrzymujemy.

Jak wyglądają plany na najbliższą przyszłość? Czym chcecie Państwo zaskoczyć klientów / przyciągnąć nowych?

W Black Red White staramy się na bieżąco obserwować rynek, inwestujemy w nowe rozwiązania, aby sprostać oczekiwaniom klientów. W naszej ofercie ciągle pojawiają się nowości: rozwijamy ofertę mebli kuchennych; w tym roku w naszym najnowszym katalogu po raz pierwszy pojawiły się też meble dla dzieci i młodzieży. Regularnie rozbudowujemy też ofertę mebli na miarę – już teraz klienci mogą zakupić w BRW meble kuchenne na wymiar z linii Senso Kitchens, a już wkrótce będą mieli taką możliwość w przypadku aranżowania innych pomieszczeń w domu. BRW Na Miarę to zupełnie nowa oferta mebli na wymiar od pomiaru do montażu. Klienci mogą już teraz zobaczyć przykładowe aranżacje w showroomach przy ul. Popularnej i Głębockiej. Jeżeli zdecydują się na oferowaną, kompleksową usługę, w jej ramach otrzymają darmowy pomiar wnętrza, indywidualny projekt dostosowany do ich potrzeb, transport oraz montaż. Zamówione produkty będą gotowe już po 6 tygodniach od złożenia zamówienia. Zachęcamy wszystkich do regularnego śledzenia naszej oferty na Facebooku, Instagramie marki oraz stronie www.brw.pl – już niebawem pojawią się tam kolejne nowości, które, mamy nadzieję, przypadną do gustu naszym klientom.

(fot. 1 – Pani Chybowska)

Wydania archiwalne