rozmawia Grzegorz Kozicki
Gratuluję, spółka Maximus Broker otrzymała nagrodę specjalną, Konsumencki Lider jakości – Grand Prix 2018. Wyróżnienie to poświadcza najwyższą jakość świadczonych przez Państwa usług. Jak skomentuje Pan ten sukces?
Bardzo się cieszę z przyznanej nagrody. Jest to ukoronowanie naszego wysiłku włożonego w pracę nad jakością udzielanych usług. W naszej branży bardzo ważne jest podążanie za potrzebami klienta i dostosowanie się do potrzeb rynku, dlatego naszymi priorytetami są sumienność i zaangażowanie w wykonywaną pracę. Cieszę się, że zostało to docenione.
Dlaczego warto podejmować współpracę z Maximus Broker Sp. z o.o.?
Naszą najmocniejszą stroną jest podejście do klienta. Klient jest dla nas najważniejszy i to jego wymagania stawiamy zawsze na pierwszym miejscu. Jesteśmy elastyczni i znajdujemy kompromis pomiędzy tym, czego oczekuje klient a warunkami panującymi na rynku. Do tego szerokie kompetencje naszych pracowników i ich podejście do klienta pozwala sprostać najtrudniejszym zagadnieniom.
Spółka działa na rynku od 2001 r, posiadacie więc Państwo bardzo duże doświadczenie. Jak z Pana perspektywy wygląda dalszy kierunek rozwoju Maximus Broker?
Doświadczenie zdobyte na rynku od 2001 roku pozwala nam na znakomitą obsługę klientów o różnym profilu działalności. Przyznawane nagrody jedynie potwierdzają, że jesteśmy ekspertami w tym, co robimy. Chcemy kontynuować świadczenie usług brokerskich na możliwie najwyższym poziomie.
Zawsze podkreślał Pan jak ważna dla sprawnego funkcjonowania firmy jest zaangażowana i wykwalifikowana kadra. Myśli Pan, że to jeden z filarów sukcesu Spółki?
Zdecydowanie. Pracownicy są najważniejszą częścią zasobów naszej firmy. Zespół jest bardzo ambitny i ciągle podnosimy kwalifikacje pracowników. Inwestowanie w ich rozwój gwarantuje wysoką jakość oferowanych przez nas usług.
Dziękuję za rozmowę i życzę dalszych sukcesów.