Nowoczesne i elastyczne rozwiązania

Z Elżbietą Mytych, Dyrektorem ds. Sprzedaży DHL Parcel,

rozmawia Grzegorz Kozicki

Usługi DHL Parcel uznane zostały w opinii konsumentów za najlepsze na polskim rynku. Firma została dodatkowo nagrodzona specjalnym tytułem Konsumencki Lider jakości – Grand Prix 2018. Jak przyjmuje Pani ten kolejny sukces?

Tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości to wyraźny sygnał dla obecnych i potencjalnych klientów firmy, pracowników, partnerów biznesowych, inwestorów oraz kontrahentów. Pokazuje, że charakteryzują nas takie wartości w biznesie jak jakość, solidność i zaufanie. Jest nam miło, że jako DHL Parcel już po raz kolejny otrzymaliśmy to wyróżnienie.

Co Pani zdaniem należy co najmocniejszych stron DHL Parcel?

Każdego dnia dbamy o naszych klientów. Proponujemy im nowoczesne i elastyczne rozwiązania, staramy się jak najlepiej dopasowywać do ich potrzeb, z uwagą słuchamy wszystkich opinii i wyciągamy wnioski. Chcemy, by DHL był firmą logistyczną, która stanowi pierwszy wybór konsumentów i jest synonimem najwyższej jakości. Ta nagroda to nie tylko dowód, że nasz wysiłek przynosi rezultaty, ale także silna motywacja do dalszej pracy.

Oferta usług kurierskich na polskim rynku jest szeroka. Chciałbym więc Panią zapytać dlaczego warto skorzystać z oferty DHL Parcel?

Naszym Klientom oferujemy szeroki wachlarz możliwości dostosowany do ich potrzeb. Nadawcom oferujemy szereg aplikacji, dzięki którym proces nadania przesyłek jest szybki i łatwy. Zaś odbiorcy mogą skorzystać z odbioru paczek w jednym z 6500 Punktów Partnerskich DHL Parcel, automatach Swipbox, czy też skorzystać z tradycyjnej formy dostawy kurierem w dzień czy wieczorem. Dzięki takim rozwiązaniom, zapewniamy  naszym klientom ”święty spokój”.

 

(fot. 1 – Elżbietą Mytych, Dyrektor ds. Sprzedaży DHL Parcel)

Wydania archiwalne