Daj się zaskoczyć smakiem

Z Marcinem Piątkiem, właścicielem marki Sushi-Tokyo rozmawia Łukasz Osypiński.

Czym jest dla Państwa zwycięstwo w programie Konsumencki Lider Jakości 2019, za którym stoi tak wiele pozytywnych opinii konsumenckich ?

Przyznanie złotego godła Konsumencki Lider Jakości 2019 jest dla nas najlepszym dowodem na to, że nie ma dróg na skróty, że warto być wiernym swoim ideałom i wyznawanym wartościom. Jakość broni się sama, a szczerość w budowaniu relacji, nie tylko biznesowych, na dłuższą metę popłaca. Niezmiennie od 10 lat w naszym biznesie w stosunku do naszych Konsumentów i Partnerów Biznesowych kierujemy się zasadą; jakość ponad wszystko! Nagroda przyznana przez samych konsumentów pokazuje, że obraliśmy właściwy kierunek. Pomimo faktu, iż sytuacja na rynku polskim zmieniała się dynamicznie i próbowała wymusić na nas różne zachowania, my uparcie obstawaliśmy przy swoim. Nasze sushiboxy to produkty zawsze świeże i „pięknie” podane z szacunku do Konsumenta i miłości do jakości, dlatego tym bardziej cieszy nas ta nagroda. Utwierdza nas w przekonaniu, że polski konsument docenia nasze starania, dba o siebie i jest świadomy konsekwencji swoich wyborów żywieniowych. Uważnie przygląda się jakości, nie daje przyzwolenia na bylejakość, a w tak ważnym aspekcie jego życia jakim jest żywienie, nie cena jest wyznacznikiem jego wyborów.

Co powoduje tak dobre oceny jakościowe Państwa produktów, skąd czerpiecie pomysły, jak powstają receptury tak lubianych I docenianych przez konsumentów produktów?

Tak jak wspomniałem powyżej; jakość i świeżość bronią się same. Bardzo uważnie dobieramy naszych partnerów biznesowych. Nasze komponenty pochodzą tylko od kwalifikowanych dostawców, a nasi wyspecjalizowani pracownicy dbają o najmniejszy detal, aby każdy produkt spełniał przede wszystkim surowe normy jakościowe. Współpracujemy z szeroką grupą kucharzy zarówno w Polsce jaki i za granicą, którzy czuwają nad oryginalnością receptur i powtarzalnością smaków. Nasze know-how to lata doświadczeń, nauki i poszukiwań w różnych zakątkach świata. Naszą siłą okazała się krótka data przydatności do spożycia czyli świeżość produktu.

Gdzie można spotkać Państwa produkty, w jakich sieciach jesteście już obecni?

Można nas znaleźć w sieci Auchan, Piotr i Paweł (za chwilę SPAR), w sieci Aldi, Selgros i Makro.
Nasze produkty dystrybuujemy również do niezrzeszonych delikatesów i sklepów ze zdrową żywnością. Mocno rozwijamy dystrybucję per sklep, tak aby nasz docelowy Konsument otrzymał jak najświeższy sushibox. Jesteśmy również obecni na rynkach zagranicznych.

Jakich nowości mogą spodziewać się Klienci ze strony Państwa marki w najbliższym czasie? Planujecie Państwo rozszerzać markę, jej zasięg I ofertę?

Nowości i rozwój są wpisane w DNA naszej firmy. Nasze niespokojne i ambitne dusze nie pozwalają nam spoczywać na laurach. Marka Sushi-Tokyo zmienia się wraz ze zmianą naszych konsumentów, jest coraz bardziej dynamiczna, nowoczesna i przystępna cenowo, nie tracąc przy tym swej dobrej reputacji czyli jakości. Nie zamierzamy tego zmieniać i tak długo jak długo będzie pożądana przez naszych Konsumentów będzie ewoluowała. Do całej rodziny DOPPELT dołączają kolejno marki młodsze, które stają się idealnym dopełnieniem marki Sushi-Tokyo i godnym jej kompanem jak: Poke Bowl, Tokyo-Tey i Pasjo. Obecnie pracujemy nad kilkoma nowościami, które jeszcze przez chwilę muszą pozostać tajemnicą firmy. Lubimy zaskakiwać…

(fot. 1 – Sushi-Tokyo)

(fot. 2 – Sushi-Tokyo)

Wydania archiwalne