PORTA ze złotym godłem Konsumencki Lider Jakości 2020

Marka PORTA DRZWI już ósmy rok z rzędu została nagrodzona złotym godłem Konsumencki Lider Jakości 2020. Markę w rankingu poleca aż 87,5% respondentów.

Nagrodzona jakość

Niezmienna od lat wysoka jakość, przyjazna obsługa Klienta od zakupu po profesjonalny montaż oraz dostępność produktów na terenie całej Polski, to tylko część naszych priorytetów. Dziękujemy naszym Klientom za nominację marki PORTA DRZWI do złotego godła Konsumencki Lider Jakości 2020 za drzwi wewnętrzne i srebrnego za drzwi zewnętrzne. Cieszymy się, że ponad 87,5% respondentów poleca markę PORTA DRZWI, co jest najlepszym wynikiem w branży. Jako marka wyznaczająca trendy na rynku stolarki drzwiowej wprowadzamy w tym roku do oferty wiele wyjątkowych kolekcji i wdrażamy innowacje w obsłudze Klienta.

Bezpieczny zakup

Przewidywalność, pewność, bezpieczeństwo to wartości, które w ostatnich tygodniach nabrały szczególnie ważnego znaczenia. Jako pierwsi w branży wdrożyliśmy Program Ochrony Kupujących. To wyjątkowe rozwiązanie daje naszym Klientom pełne bezpieczeństwo ich zakupów. Gwarantujemy wsparcie wszystkim, którzy zamówili drzwi w dowolnie wybranym punkcie sprzedaży i ich nie otrzymali, ponieważ sprzedawca nie mógł kontynuować realizacji zamówienia. Program działa we współpracy z naszymi partnerami biznesowymi z sieci sprzedaży PORTA. Za obsługę programu odpowiada Zespół Rzecznika Klienta PORTA DRZWI. – Program funkcjonuje z uwzględnieniem indywidualnego podejścia do klienta i każdej sprawy. Proces obsługi w ramach programu oparty jest, jak zawsze, na partnerstwie i dialogu. Najważniejsze jest dla nas to, żeby być blisko klienta i szybko reagować na jego problemy – mówi Renata Szymańska, Rzecznik Klienta PORTA DRZWI

Więcej informacji znajdą Państwo na www.porta.com.pl.

Wydania archiwalne