Wyjątkowy produkt doceniany przez wszystkich użytkowników

Z Jackiem Klimkiem, Dyrektorem Zarządzającym BRIPOX, rozmawia Grzegorz Kozicki

Bardzo gratuluję, marka Kropelka odniosła kolejny sukces, otrzymała złote godło Konsumencki Lider Jakości 2020, została wybrana najlepszym, błyskawicznym klejem uniwersalnym. Co dla Pana oznacza to wyróżnienie?

To bardzo mocne potwierdzenie, że nasza marka Kropelka wrosła w serca i umysły Polaków. To nagroda nie tylko dla marki ale także dla wszystkich pracowników firmy BRIPOX, którzy przez 20 lat istnienia Kropelki ciężką pracą i nowymi pomysłami przyczyniali się do jej sukcesu. To dla mnie ogromna osobista satysfakcja, że nasza marka jest od wielu lat na szczycie rozpoznawalności konsumenckiej i pnie się do góry. Do tego ta rozpoznawalność przekłada się na miliony zadowolonych użytkowników. To jasny kierunkowskaz do dalszych działań.

Co powoduje, że Kropelka cieszy się tak dużym zaufaniem ze strony konsumentów już od wielu lat?

Rozpoznawalność Kropelki wg niezależnych badań jest na poziomie 95 – 98%. Początkowo to była zasługa świetnie zrobionej reklamy ze znanym wszystkim sloganem „ Co Kropelka sklei, sklei żadna siła nie rozklei.” Ale sama reklama nie wystarczy, do tego musi być produkt, który spełnia obietnice złożoną w tejże reklamie. Wszechstronność zastosowania, pewność efektu, szybkość działania, prosty proces klejenia, do tego ogromna dostępność w punktach sprzedaży ugruntowała jej popularność. Nasze siły sprzedażowe dołożyły do tego swoja cegiełkę zapewniając rozwój wszystkich kanałów sprzedaży. Do tego jest kilka szczegółów, które ułatwiają proces klejenia. Specjalna membrana, której naciśniecie wyciska tylko jedną kropelkę kleju. Zakończenie tubki twardą podstawką , co umożliwia postawienie pionowe kleju bez obawy ubrudzenia czy rozlania. Kropelka więc to produkt wyjątkowy, przez co doceniony przez użytkowników.

Czy Kropelka sklei wszystko? Jakie jest jej rzeczywiste zastosowanie?

Większość materiałów z których zrobione są przedmioty powszechnego użytku ulegają urokowi Kropelki i poddają się procesowi klejenia. Porcelana, plastik, metal, drewno, guma, skóra i wiele i wiele innych. Rozejrzyjmy się wokoło i to co zobaczymy może byś sklejone przez Kropelkę: zastawa stołowa, łyżka, zabawka, kubek, lampka, ozdoba choinkowa, rączka do mebli i co tam jeszcze zobaczymy . Znam może kilka materiałów, które są oporne na działanie Kropelki, ale to dobrze z drugiej strony. Z takiego materiału zrobiony jest dozownik w tubce naszego kleju, co powoduje iż nie zapycha się po pierwszym klejeniu i można go używać wielokrotnie.

Oficjalny dystrybutor produktów marki Kropelka, firma Bripox ma do zaoferowania jeszcze kilka specjalistycznych produktów. Proszę przedstawić Państwa ofertę.

Wszystkie brandy, które posiadamy to znakomite, dopracowane produkty i liderzy w swoich kategoriach. Dwuskładnikowy epoksydowy klej POXIPOL – do naprawy większych uszkodzeń w drewnie, ceramice, metalu, tworzywach sztucznych i wypełniania ubytków, POXILINA – dwuskładnikowyepoksydowy kit do uszczelniania i naprawy rur oraz zbiorników ( np. chłodnic samochodowych, misek olejowych ). OŚMIORNICZKA – klej montażowy zapewniający instalację do ściany listew, półek, płytek itp., TADAM – klej nowej generacji do butów, nie pachnie, nie brudzi, działa błyskawicznie, odporny na obciążenia dynamiczne. Wszystkie nasze kleje są przeznaczone do łatwego użytku domowego przez konsumentów. Nie wymaga to żadnego doświadczenia w klejeniu i łatwo się tego nauczyć.

Czy planujecie Państwo wprowadzenie kolejnych marek na polski rynek czy raczej główne działania będą skupiać się wokół wzmacniania pozycji aktualnych brandów?

Tak planujemy, ale to zawsze jest długi proces, gdyż zgodnie z naszą strategią taki produkt powinien być liderem w swojej kategorii. To wymaga starannego dopracowania wszystkich 4P w marketingu produktu. Jakość i niezawodność muszą być 100 % pewne. Dodatkowo mamy pandemię i nie sprzyja to wprowadzeniu nowego produktu, gdy wszyscy mamy inne problemy na głowie.Ponadto na każdą markę opracowana jest tzw „ extension strategy”, służąca przedłużaniu życia produktu i jak Pan powiedział wzmacnianiu pozycji istniejących brandów.

Dziękuję za rozmowę.

(fot. 1 – Jacek Klimek, Dyrektorem Zarządzającym BRIPOX)

Wydania archiwalne