KOKU Sushi – kuchnia japońska to biznes z przyszłością

Marka KOKU Sushi otrzymała Złote Godło w programie Konsumencki Lider Jakości 2021 w kategorii “Restauracje sushi”. Wyróżnienie to jest potwierdzeniem, że największa sieć sushi barów w Polsce wyróżnia się na rynku nie tylko liczbą otwartych lokali, ale przede wszystkim wyjątkową jakością – dań oraz obsługi.

Na rynku działa od dekady, a na jej koncie jest już ponad 40 restauracji w całej Polsce. Marka KOKU Sushi udowadnia, że kuchnia japońska sprawdza się zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach. Sushi cieszy się bowiem taką samą popularnością w Warszawie i Krakowie, co w Łomży czy Lublińcu. Działalności białostockiej franczyzy nie zaszkodziła nawet pandemia. Rok 2021 był dla sieci rekordowy pod każdym względem.

– Nasi franczyzobiorcy to przeważnie osoby, które nie mają doświadczenia w prowadzeniu gastronomii, ale dokładnie obserwują rynek. Widzą, że sushi to bezpieczny i stabilny, ale też dochodowy biznes. Najlepszym potwierdzeniem był czas lockdownu, kiedy obroty naszych lokali wzrosły, a tylko w przeciągu dwóch pandemicznych lat otworzyliśmy kilkanaście nowych restauracji. Kiedy inni zamykali działalność, my dzięki rozbudowaniu delivery, aplikacji do zamówień online oraz konceptowi point, rośliśmy w siłę – mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci.

Obecnie KOKU Sushi oferuje 3 warianty współpracy. Są to: KOKU Sushi, KOKU Sushi Premium (restauracja o podwyższonym standardzie) oraz KOKU Sushi Point – punkt bez sali, nastawiony na wynosy i dowozy.

– Nasze koncepty franczyzowe uzupełniają się nawzajem, dzięki czemu coraz większa liczba partnerów sieci decyduje się na multifranczyzę. To indywidualna oferta zapewniająca wyłączność w danym mieście. W Białymstoku testujemy też model kuchni centralnej, który już wkrótce zaprezentujemy dotychczasowym i nowym franczyzobiorcom. Pozwala on na redukcję kosztów i sprawniejszą obsługę zamówień przy prowadzeniu kilku lokali jednocześnie – dodaje Urszula Olechno.

Przedstawiciele KOKU Sushi podkreślają, że kuchnia japońska to trend, który na stałe zagościł w świadomości Polaków.

– Nasi goście to osoby, które chętnie próbują nowych smaków i oczekują wysokiej jakości na każdym polu. Dlatego ich uznanie, nie tylko w formie pełnych sal czy rosnącej liczby zamówień, ale też w postaci Lidera Jakości, jest dla nas szczególnie istotne. Dziękujemy im za to! Dziękujemy także naszym franczyzobiorcom oraz wszystkim załogom KOKU Sushi rozsianym po całej Polsce. To także Wasz sukces! – podsumowuje Urszula Olechno.

(fot. 1 – KOKU Sushi)

(fot. 2 – KOKU Sushi)

Wydania archiwalne