ZŁOTE GODŁO KONSUMENTA dla Sklepów Komfort S.A.

„Od dawna korzystam z jego usług i nigdy się nie zawiodłem”, „To zawsze duży wybór, kompleksowe usługi np. montaż paneli”, „Najlepszy lider jakości, dobre jakościowo materiały”, „Jeden powód – bo są dobrej jakości” – tak konsumenci ocenili KOMFORT przyznając jednocześnie marce złote godło Konsumencki Lider Jakości 2022 w kategorii „Specjalistyczne sklepy z pokryciami podłogowymi i drzwiami”.

 

Sklepy Komfort S.A. to firma obecna już od ponad 30 lat w Polsce, a od 2014 jest częścią Grupy Michał Sołowow. Marka KOMFORT oferuje klientom urządzanie domu od A do Z. W swoim portfolio ma ofertę kompleksowego urządzania łazienek, kuchni, salonów czy tarasów, a na stronie www.komfort.pl można kupić również krzesła, stoły, kanapy, meble salonowe, oświetlenie jak również drzwi oraz akcesoria do montażu i pielęgnacji podłóg. Firma słynie z najlepszej na rynku oferty dywanów, paneli i wykładzin połogowych.

Badanie Konsumencki Lider Jakości 2022 jednoznacznie pokazuje pozycję marki KOMFORT jako właśnie lidera w asortymencie pokryć podłogowych. W tym roku konsumenci docenili także szeroki asortyment produktowy w kategorii drzwi oraz usługi w postaci montażu.  Sklepy Komfort S.A. to sieć ponad 160 lokalizacji w całej Polsce, wśród których znajdują się salony własne oraz prowadzone w systemie franczyzowym. Od kilku lat firma wprowadza nowy koncept sklepów wielkopowierzchniowych oferujących pełną ofertę produktową KOMFORT HOME. Firma realizuje strategię omnichannel – możliwości zakupu produktów w każdym momencie, kiedy Klient tego potrzebuje, nie tylko w fizycznych lokalizacjach, ale również online na stronie www.komfort.pl, czy poprzez strukturę konsultantów, dostępnych w call center KOMFORT. Firma nie ogranicza się jedynie do obsługi zakupów klienta, ale także wspomaga klienta w procesie projektowania czy montażu.

Jak mówi Prezes firmy Sklepy Komfort S.A. Wojciech Kiestrzyń: „Każdego dnia inspirujemy Polaków urządzających swoje wnętrza, tak aby nasze produkty stwarzały przestrzeń dla ich codziennego życia. Dążymy do tego, by nasi klienci wskazywali markę KOMFORT jako tą, która jednoznacznie kojarzy się z przyjemnym, przejrzystym i w pełni kompleksowym procesem zakupowo-montażowo-usługowym. Format Komfort Home to właśnie zakupy każdego rodzaju asortymentu, które są wygodne, a wsparcie zapewnia kompleksowa opieka sprzedawcy, call center, projektanta i rozbudowywana infrastruktura online. W Komforcie dostarczymy także usługę transportu i montażu. Jednym słowem wszystko to, co sprawi, że nasz klient będzie czuł się komfortowo podczas procesu remontowego”.

 

(fot. 1 – Komorniki)

Wydania archiwalne