Kredyty ratalne Credit Agricole lubią i klienci i przedsiębiorcy. Jakie korzyści w nich znajdują?

Kredyty ratalne Credit Agricole lubią i klienci i przedsiębiorcy. Jakie korzyści w nich znajdują?

To zdecydowanie ulubione raty Polaków. Credit Agricole właśnie po raz czwarty z rzędu i szósty w ogóle zdobył tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii kredytów ratalnych. Klienci doceniają bank za rzetelną i profesjonalną obsługę, uczciwą ofertę i niskie oprocentowanie. Przedsiębiorcy cenią go za elastyczność we współpracy i skutecznie zwiększanie ich zysków.

Tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości przyznawany jest najlepszym markom i firmom działającym na polskim rynku. Ranking tworzony jest na podstawie opinii ponad 15 tys. aktywnych klientów. Credit Agricole zdobył ten tytuł w 2017, 2018, 2020, 2021 oraz wiosną 2022 roku. W zeszłym roku kapituła konkursu przyznała mu również tytuł Lidera Dekady.

Klienci doceniają Credit Agricole przede wszystkim za rzetelną i profesjonalną obsługę, uczciwą ofertę i niskie oprocentowanie kredytów. Bank jest chwalony również za elastyczność w podejściu do potrzeb klientów i łatwość uzyskania kredytu. Wielu konsumentów korzysta z programów ratalnych od lat i uważa Credit Agricole za uczciwą i odpowiedzialną firmę.

– Kolejny tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości potwierdza naszą silną pozycję na rynku kredytów ratalnych. Jesteśmy w tym segmencie ekspertami i coraz lepiej rozumiemy potrzeby klientów. Bardzo cieszymy się, że klienci to zauważają i doceniają – mówi Jarosław Marek, dyrektor pionu Consumer Finance w Credit Agricole. – Cieszymy się również z tego, że coraz więcej firm chce wspólnie z nami rozwijać swój biznes. Udostępnianie klientom płatności ratalnych jest bardzo silnym impulsem rozwojowym i po prostu się opłaca. Więc razem możemy dawać klientom jeszcze więcej korzyści.

Credit Agricole chce rozwijać ofertę kredytów ratalnych w małych i średnich firmach. Szczególną uwagę przykłada do współpracy z merchantami prowadzącymi działalność w Internecie. Jak przekonuje Tomasz Kamiński, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Relacji z Partnerami, raty w sklepie internetowym to przynajmniej trzy korzyści dla sprzedających.

– Po pierwsze: zadowolenie odbiorców, raty należą bowiem do najbardziej popularnych i cenionych produktów finansowych Polaków. Po drugie: większa wartość koszyków. Dzięki płatnościom ratalnym klienci mogą kupić jednorazowo więcej towarów, również tych z wyższej półki cenowej. Po trzecie: większe zaufanie do sklepu. Duży międzynarodowy bank wzbudza zaufanie wśród konsumentów i obsługiwana przez niego metoda płatności wpływa pozytywnie na decyzje zakupowe.

Warto dodać, że kredyty ratalne Credit Agricole udzielane są w oparciu o stałą stopę oprocentowania, co oznacza, że wysokość miesięcznej raty nie zmienia się przez cały okres trwania umowy kredytowej.

– Zaletą kredytu o stałej stopie procentowej jest jego stabilność i przewidywalność. Raz ustalona wysokość oprocentowania nie zmienia się przez cały ustalony z bankiem okres. Niezależnie od tego, co się będzie działo w gospodarce i niezależnie od tego, ile razy jeszcze Rada Polityki Pieniężnej podwyższy stopy procentowe, u nas wysokość raty się nie zmieni. Dzięki temu zawsze znana jest całkowita kwota, jaką trzeba oddać bankowi i nigdy nie będzie tu żadnych niespodzianek – wyjaśnia Tomasz Kamiński.

Gwarancja stałej raty w Credit Agricole dotyczy – oprócz kredytów ratalnych – także wszystkich kredytów gotówkowych i samochodowych, kredytów konsolidacyjnych, a także spłat ratalnych zadłużenia karty kredytowej.

(fot. 1 – Credit Agricole)

Wydania archiwalne