Shell Card – najlepiej oceniana karta flotowa w Polsce

Wypowiedź Łukasza Klamki, dyrektora ds. rozwiązań flotowych w Shell Polska

W tym roku nasza karta flotowa Shell Card otrzymała złote godło Konsumenckiego Lidera Jakości. Jesteśmy bardzo dumni z tego wyróżnienia, ponieważ czyni nas numerem jeden w branży.

Zaufanie i zadowolenie klientów jest dla nas najważniejsze. Cały czas szukamy sposobów, aby oferować najwyższej jakości produkty i usługi w połączeniu z konkurencyjną ceną. Jak to robimy?

Wszechstronność to nasze drugie imię

Każdego dnia pracy menadżer floty ma wiele zadań do wykonania i mierzy się z licznymi wyzwaniami. Jako Shell Fleet Solutions dokładamy wszelkich starań, aby tworzyć produkty, które będą usprawniać pracę. Dzięki jednej zbiorczej fakturze z listą wszystkich transakcji przyspieszamy sposób rozliczania. Zarządcy flot są spokojni o bezpieczeństwo transakcji, dzięki dodatkowym zabezpieczeniom i możliwości ustawienia limitów na karcie.

Znaczącą przewagą karty jest też jej bezkonkurencyjny zasięg. Karta akceptowana jest na prawie 900 stacjach paliwowych w Polsce oraz na ponad 22 tys. stacji Shell w Europie i blisko 16 tys. stacji partnerskich. Z Shell Card nasi klienci mogą nie tylko płacić za paliwo, ale także uiszczać opłaty za przejazdy drogami płatnymi w Polsce oraz w wielu krajach europejskich.

Nie tylko tradycyjne paliwa

Wspieramy naszych klientów w przechodzeniu na elektromobilność, dlatego w naszej ofercie mamy też hybrydową Shell Card EV. Przy jej użyciu można zatankować auto z silnikiem spalinowym, jak i naładować „elektryka”. Ta karta również jest powszechnie dostępna i akceptowana: 2300 punktów ładowania w Polsce (Ionity, GreenWay, EV+, Power Dot, Elocity, Noxo, Last Mile Solutions, PureCity) oraz ponad 300 000 punktów ładowania w Europie, w tym superszybkie ładowarki o mocy do 350 kW. Klienci mogą korzystać też z intuicyjnej aplikacji Shell Recharge, w której znajdą najbliższy punkt ładowania, sprawdzą dostępność, cenę, a także zdalnie uruchomią i zatrzymają sesje ładowania.

Zarządzanie przez duże Z

Karta to nie wszystko. Klienci mogą korzystać z szeregu dodatkowych, innowacyjnych rozwiązań m.in. regulować bezgotówkowo przejazdy płatnymi odcinkami autostrad. Dzięki współpracy z Autopay mogą wygodnie poruszać się drogami objętymi opłatami e-TOLL. Kierowcy mogą też oszczędzić czas, używając Shell SmartPay, czyli mobilne płatności za paliwo już przy dystrybutorze. Z perspektywy osób zarządzających flotami cennym narzędziem jest też platforma Shell Fleet Hub, która pozwala efektywnie zarządzać kartami flotowymi i optymalizować czas pracy menagera floty. Dla dużych flot mamy również w ofercie API, które integruje dane dotyczące karty flotowej z wewnętrznymi systemami klienta. Daje to duże oszczędności czasu pracy zarządców flot.

(fot. 1 – Łukasz Klamka, dyrektor ds. rozwiązań flotowych w Shell Polska)

 

Wydania archiwalne