Kieruj się wygodą

Z Magdaleną Hibner, dyrektorem linii biznesowej Rent a Car rozmawia Grzegorz Kozicki

 

Bardzo gratuluję, marka Express Car Rental odniosła kolejny sukces, otrzymała złote godło Konsumencki Lider Jakości 2023 w kategorii „Wypożyczalnie samochodów”. Co dla Pani oznacza to wyróżnienie?

Jesteśmy obecni na rynku już trzecią dekadę. Przez ten okres staraliśmy znosić bariery i dopasować usługę i ofertę do potrzeb naszych klientów. Dziś jesteśmy wypożyczalnią oferującą wynajem w pełnym spektrum czasowym – od minut, przez dni, miesiące, aż po lata. Pracujemy wykorzystując swoje długoletnie doświadczenie i mając za główny cel wysoki komfort podczas organizacji i korzystania z usługi wynajmu samochodów.  Komfort klientów osiągamy m.in. dzięki upraszczaniu  wszystkich procedur czy  usprawnianiu całego procesu wynajmu. Otrzymane wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem, że przyjęty kierunek i filozofia działania są słuszne. Nagrody  przyznawane przez klientów są najcenniejszym wyróżnieniem. Bez zadowolonych klientów żaden biznes nie przetrwa zbyt długo.

 

Co powoduje, że Express Car Rental cieszy się tak dużym zaufaniem ze strony klientów już od wielu lat?

Od lat w codziennej pracy przyświeca nam cel, który wyrażamy stwierdzeniem  „Kieruj się wygodą”. Chcemy, aby nasi klienci mogli korzystać z wynajmu samochodów w prosty i wygodny dla nich sposób. Nasza ogólnopolska sieć oddziałów, praca łącznie kilkuset osób – od specjalistów, osób odpowiedzialnych za procesy, kierowców, pracowników infolinii i wielu innych – powoduje, że jesteśmy w stanie zaoferować klientom dokładnie to czego potrzebują, w oczekiwanym miejscu i czasie. Jesteśmy otwarci na informacje zwrotne  – badamy satysfakcję po korzystaniu z naszych usług i monitorujemy, które obszary wymagają poprawy i pracujemy nad nimi. Wiemy, że nasze pro klienckie nastawienie powoduje, że mamy liczną  bazę powracających do nas osób. To cieszy nas najbardziej. Wierzymy, że nasz sukces to każdy zadowolony klient, który dotarł bezpiecznie do celu swojej podróży, a my w tym pomagamy najlepiej jak potrafimy.

 

Nagrodzona wypożyczalnia posiada ofertę nie tylko dla klienta indywidualnego ale i tego biznesowego. Jak wygląda Państwa propozycja dla firm?

Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni mogą korzystać z każdego rodzaju wynajmu. Firmom potrzebującym auta na krótki okres, ale z wysoką częstotliwością oferujemy podpisanie umowy ramowej, która zapewnia nie tylko wynajem na preferencyjnych warunkach, ale też znaczące uproszczenie formalności, co przekłada się na oszczędność czasu przy składaniu zamówienia, odbiorze pojazdu i finalnie przy rozliczeniu. Przedsiębiorcom szukającym auta na dłuższy okres polecamy wynajem średnio lub długoterminowy. Ciekawą, najnowszą propozycją jest wynajem elastyczny, w którym oferujemy auta już używane, zazwyczaj 2-3 letnie, które są wciąż w bardzo dobrym stanie technicznym i z powodzeniem mogą wciąż wspierać potrzeby mobilności w przystępnej cenie.

 

Jak przedstawia się przyszłość Express Car Rental? Czy będą jakieś zmiany, nowości czy może głównie ulepszanie tego. co już działa dobrze?

Nie zatrzymujemy się – wciąż widzimy wiele obszarów, które wymagają ulepszania, dostosowywania się do trendów, innowacji. Sporo pracy wkładamy aktualnie w udoskonalenie procesu odprawy online w wynajmie krótkoterminowym, która znacząco skraca czas niezbędny na wydanie pojazdu, dzięki wypełnieniu wszystkich formalności z wyprzedzeniem – jak w liniach lotniczych. Wprowadzamy również nowe funkcje do Panelu Klienta Flotowego, który jest narzędziem dedykowanym dla firm wynajmującym u nas wiele pojazdów. Oczywiście planujemy również stały rozwój floty – w tym również nowe auta elektryczne czy samochody dostawcze. Mamy również dalekosiężne i ambitne plany, ale na razie nie możemy ich jeszcze zdradzić. Zachęcamy do śledzenia tego co się u nas dzieje!

 

Dziękuję za rozmowę.

 

(fot. 1 – Magdalena Hibner, dyrektor linii biznesowej Rent a Car)

Wydania archiwalne