Małymi krokami do wielkiego sukcesu

Oponeo.pl to jeden z największych graczy na rynku e-commerce. Swoje pierwsze kroki firma stawiała w czasach, kiedy Internet w Polsce dopiero się rozwijał. Wytrwałość i dobra strategia biznesowa pozwoliły jej osiągnąć pozycję lidera w branży oponiarskiej.

Historia Oponeo.pl rozpoczęła się w czasach, kiedy w Polsce nikt nie dostrzegał potencjału e-commerce. Dynamiczny rozwój na rodzimym rynku, pozwolił na rozszerzenie działalności poza granice. Obecnie opony i felgi sprzedaje w 12 europejskich krajach. Spółka w 2007 roku zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Dzięki dobrze prowadzonej działalności e-commerce, zaawansowanym technologicznie rozwiązaniom informatycznym, a przede wszystkim wysokiej jakości usług i trosce o jak najlepszą obsługę klienta, w ubiegłym roku spółka sprzedała ponad 4,3 mln opon oraz uzyskała przychody wynoszące ponad 1,5 mld złotych.

W 2022 roku firma otworzyła w Zelgoszczy pod Łodzią nowy magazyn o powierzchni 72 tys. m2. Dzięki daleko posuniętej automatyzacji oraz strategicznej lokalizacji w pobliżu sortowni firm kurierskich znacznie przyspieszono proces wysyłki opon oraz felg do klientów.

Oponeo wyróżnia także usługa dostawy z montażem. Klienci mogą zamówić ogumienie do wybranego serwisu wulkanizacyjnego, gdzie zostanie ono od razu założone na auto. W grupie kapitałowej są również sklepy zajmujące się sprzedażą rowerów, drabin czy regałów, a także narzędzi zwykłych i elektrycznych.

(fot. 1 – Oponeo – Magazyn Zelgoszcz)

Wydania archiwalne