Regionalne i ze świata
„Społem” WSS Praga Południe dostarcza swoim klientom produkty pochodzące z najlepszych krajowych wytwórni, w tym również wyroby regionalne, a także produkty z różnych zakątków Kuchni Świata. – W naszych sklepach znajdują się zawsze towary z gwarancją świeżości, jakości i smaku – przekonuje Piotr Konarski, Prezes Zarządu „Społem” Warszawskiej Spółdzielni Spożywców Praga Południe. – Ponadto wyróżnia nas szeroki asortyment najwyższej jakości mięs, drobiu, wędlin, serów, wyrobów garmażeryjnych oraz pieczywa w bardzo atrakcyjnych cenach. Podstawą naszej pracy, niezależnie od tego czy mamy do czynienia z klientem, dostawcą czy pracownikiem, jest zawsze wzajemny szacunek, rzetelność i lojalność. Uważam, że siłą naszej spółdzielczości spożywców jest marka własna Społem, zbudowana od pokoleń, która wzbudza zaufanie klientów do naszego handlu i sprzedawanych towarów. To należy rozwijać i pogłębiać. Dążąc do świadczenia usług na najwyższym poziomie, Spółdzielnia dba o bieżący rozwój swoich pracowników, gwarantując im możliwość awansu i inwestując w ich szkolenia. Z sukcesem realizuje również założone plany inwestycyjne, kontynuując modernizację istniejących sklepów, w skład których wchodzą zarówno obiekt o powierzchni ponad 1000 m², jak i mniejsze sklepy osiedlowe na terenie warszawskiej Pragi Południe, Wawra, Rembertowa oraz Sulejówka.
Stawiamy na nowoczesność
Podążając za współczesnymi trendami i potrzebami klientów, Zarząd „Społem” Warszawskiej Spółdzielni Praga Południe realizuje z powodzeniem rebranding swojej marki, wprowadzając nowe aranżacje i zmiany wizerunkowe placówek (opracowanie kolorystyki, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej sklepów oraz usystematyzowanie oznaczeń poprzez wprowadzenie nowego logotypu). Klienci mogą korzystać z nowych kas samoobsługowych, a wkrótce też z inteligentnych wózków zakupowych. Poszerzane są akcje sprzedażowe prezentowane w gazetkach cotygodniowych (4-6 stron) kolportowanych do skrzynek pocztowych oraz w aplikacji Moja Gazetka i na monitorach reklamowych. Dochodzą do tego realizowane co dwa tygodnie akcje billboardowe i w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik-Tok, strona www). W oparciu o nie tworzony jest ponadto content fanpage, kontynuowana integracja z obecnymi fanami oraz pozyskiwanie nowych klientów. Warszawska Spółdzielnia stawia również na kontynuowanie akcji sprzedażowych z niskimi cenami topowych produktów, dla wszystkich klientów korzystających z aplikacji mobilnej „Społem znaczy razem”, nie zaniedbując przy tym cotygodniowych akcji „Super weekend” oraz działań pro-sale (Dużopaki, Paker czy Stop Inflacji). Nowoczesność to nie tylko centralne zarządzanie asortymentem i cenami, ale także wdrożenie nowoczesnych informatycznych rozwiązań w księgowości, kadrach i administracji. Od wielu lat, „Społem” WSS Praga Południe jest bardzo mocno zaangażowana w różnego rodzaju akcje charytatywne organizowane dla najbardziej potrzebujących, wspiera ponadto inicjatywy różnych Fundacji, m.in. Caritas.
– W codziennej pracy wykorzystujemy dane i analizy z Centrum Monitorowania Rynku, tak aby nasz asortyment był optymalny zarówno pod kątem najlepiej sprzedających się produktów, ale także nowości – informuje Prezes P. Konarski. – Nasi Klienci doceniają to, że jako pierwsi możemy zaoferować im wszelkie nowości produktowe. Analizujemy i porównujemy także nasze ceny sprzedaży, zarówno standardowe, jak i promocyjne. Dokładamy wszelkich starań aby nasze ceny były atrakcyjne, a nasze promocje lepsze nawet od największych międzynarodowych sieci, jak i dyskontów. Dla mnie osobiście praca w zespole Społem Praga Południe stanowi źródło wielkiej satysfakcji. Nasi Pracownicy zarówno w biurze, jak w sklepach, to profesjonaliści potrafiący radzić sobie z codziennymi trudnościami, ale także wyzwaniami, jakie niesie za sobą wdrażanie wszelkich nowości, zarówno technicznych, informatycznych jak i sprzedażowych.
Doceniani i nagradzani
W 2003 roku Spółdzielnia „Społem” WSS Praga Południe przystąpiła do elitarnego Klubu Gazel Biznesu, cztery lata później zdobyła tytuł „Menedżer Spółdzielca”, będący najważniejszą nagrodą w polskim środowisku spółdzielczym, przyznawaną najlepszym PPS-om za wkład w rozwój spółdzielczości w regionie i kraju.
Najnowszym sukcesem warszawskiej Spółdzielni, jest zajęcie 2. miejsca w Ogólnopolskim Rankingu Najlepszych Spółdzielni Spożywców za rok 2024, organizowanym przez redakcję „Strefy Gospodarki” w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Plasując się na pozycji Wicelidera krajowego zestawienia, Spółdzielnia poprawiła swój wynik z 2020 roku, kiedy zajęła 3. miejsce na ogólnopolskim podium.
– Korzystając z okazji, chciałbym podziękować wszystkim pracownikom naszej Spółdzielni, bo ten sukces, jakim niewątpliwie jest zajęcie 2. miejsca, to sukces każdego z naszych pracowników – podsumowuje Prezes P. Konarski.