Złote godło na marki OKNOPLAST!

Złoty medal dla Konsumenckiego Lidera Jakości 2018 jest dla nas sygnałem, że kierunek rozwoju Grupy OKNOPLAST jest zgodny z oczekiwaniami naszych klientów. Od lat podstawą działalności firmy są innowacje, które realnie zmieniają rynek polskiej i europejskiej stolarki otworowej. Tak było m.in. w przypadku poprawy parametrów termoizolacji, czy rozwiązaniu sterowania drzwiami i oknami za pomocą głosu, , o których zaczęliśmy myśleć jako pierwsi.

Jak pokazuje badanie PwC Kierunek innowacje! Polskie firmy na ścieżce rozwoju analizujący podejście polskich przedsiębiorstw do innowacyjności w 2017 r., aż 65% ankietowanych firm pracuje lub planuje rozpoczęcie współpracy w najbliższym czasie ze start-upami. Oznacza to, że nieszablonowe, unikatowe rozwiązania zaczynają odgrywać w polskiej gospodarce coraz większą rolę, a co za tym idzie, rośnie również otwartość polskich konsumentów.

Dlatego nie zamierzamy rezygnować z obranej drogi rozwoju, a 2018 r., podobnie jak poprzednie, obfituje w liczne nowości w naszej ofercie. W marcu na najważniejszych europejskich targach stolarki okiennej w Norymberdze Fensterbau Frontale pokazaliśmy nasze kolejne innowacje. Znalazło się wśród nich m.in. Inteligentne Okno z przezroczystym ekranem dotykowym, które może zastąpić smartfon czy tablet. Naszą flagową premierą było również okno Lunar, wykorzystujące w pełni walory szkła, które znajduje się także na skrzydle okna, co daje niesamowity efekt wizualny. W ten sposób wpisaliśmy się w tradycję tego wydarzenia, które od zawsze było kolebką trendów i innowacyjności.

Podobne podejście pozostanie dla nas priorytetem w następnych latach – rosnąca popularność Fensterbau Frontale jest tylko jednym z dowodów na stale zwiększającą się rolę unikatowych technologii. Teraz, gdy zostaliśmy przez respondentów wskazani jako marka o najlepszej jakości, moje przekonanie o zmieniającym się podejściu do produktu jest jeszcze silniejsze. A to właśnie dostosowanie się do ewolucji rynku, kreowanie trendów stanowi jeden z podstawowych wyznaczników dynamicznego biznesu.

(fot. 1 – Mikołaj Placek, prezes Oknoplastu)

Wydania archiwalne