Tarasola wydłuża sezon

Z Piotrem Garbaczem CEO TARASOLA rozmawia Michał Czyczyło

Dlaczego Klienci wybierają właśnie markę Tarasola?

Bo to wysokiej jakości, nowoczesny, bardzo estetyczny i co ważne polski produkt – znany klientom od wielu lat. Gdy rozpoczynaliśmy działalność, byliśmy pionierem na rodzimym rynku jeśli chodzi o automatyczne zadaszenia tarasowe, przecieraliśmy szlaki i wyznaczaliśmy trendy. Dziś mamy ugruntowaną pozycję. Klienci nam ufają ponieważ jako jedyni w Polsce prowadzimy ich przez cały proces od doradztwa, poprzez pomiar, indywidualną produkcję aż po montaż, co w branży produktów technicznych nie jest oczywiste. To dzięki tej relacji jesteśmy w stanie lepiej zrozumieć potrzeby klienta i precyzyjnie na nie odpowiedzieć.

Tarasola została laureatem Konsumenckiego Lidera Jakości – Klienci zdecydowali się nagrodzić ją złotym medalem…

…Owszem, to dla nas ogromny zaszczyt i wyróżnienie, bo to właśnie opinie i rekomendacje klientów są dla nas szczególnie cenne. Dziękujemy za zaufanie, którym Państwo nas obdarzyliście. Zapewniamy, że nieustannie rozwijamy się. Obecnie oddajemy do użytku nową halę produkcyjną oraz magazynową, udoskonalamy procesy produkcji, rozwijamy handel oraz obsługę klienta – wszystko po to, aby nadal cieszyć się pozycją lidera rynku. W najbliższym czasie chcemy wprowadzić propozycje, które powinny zadowolić klientów z mniej zasobnym portfelem.

Które modele cieszą się szczególną popularnością ?

Jest to niewątpliwie Tarasola Technic – nowoczesna, minimalistyczna konstrukcja z lamelowym dachem oraz drugi model ze spadkowym zadaszeniem tkaninowym – Tarasola Elegancy. Coraz większą popularnością cieszą się też zadaszenia tkaninowe, ale z płaskim dachem, takie jak Tarasola Flat oraz Cubic. Są to modele w pełni zautomatyzowane, z możliwości rozbudowy o rolety boczne i przeszklenia, które można wyposażyć w oświetlenie LED, system audio, promienniki ciepła oraz czujniki pogodowe tworząc komfortową przestrzeń tarasu.

A dlaczego warto zainwestować w osłonę tarasu?

Odpowiednia osłona tarasu pozwala uniezależnić się od pogody. Celowo stworzyliśmy ruchome zadaszenie, które można dostosować do potrzeb w określonej porze dnia, czy roku. Latem Tarasola daje upragniony cień, wiosną i jesienią chroni przed wiatrem, deszczem i chłodem. W dzień pozwala cieszyć się posiłkami na świeżym powietrzu, a wieczorem popatrzyć w rozgwieżdżone niebo przy dźwiękach ulubionej muzyki. Marzyłem, aby dostarczyć produkt, który wydłuży sezon i ochroni przed kapryśną pogodą i moje marzenie się spełniło.

Mało kto zdaje sobie sprawę, że każda wyprodukowana Tarasola to zamówienie indywidualne, realizowane ściśle według wytycznych klienta…

Zgadza się. Większość osób decyduje się na budowę Tarasoli, gdy mają już taras czy ogród, więc nasza konstrukcja musi być precyzyjnie dostosowywana do istniejącej infrastruktury i wymagań otoczenia. Ustalamy dokładne wymiar, kolorystykę konstrukcji, dachu oraz akcesoriów.

Tarasola jest obecnie polską marką o światowym designie i jakości – jaka była droga do uzyskania tej pozycji?

Uznanie i zaufanie klientów daje siłę do tego by nieustannie się rozwijać a droga do sukcesu nie była prosta. To ciężka praca, okupiona wyrzeczeniami i niejednokrotnie bolesnymi lekcjami prowadzenia biznesu. Zaczynałem od drobniejszych osłon przeciwsłonecznych, ale podróż po Europie pokazała mi, że przyszłością są pergole, szczególnie pasujące do naszego klimatu, ponieważ są stabilne i odporne na zmienne warunki atmosferyczne. Na początku miałem wysłużony samochód, tonę profili aluminiowych oraz mnóstwo zapału i determinacji, aby postawić krok na ziemi nieznanej. Okazało się, że obrałem bardzo dobry kierunek. Z czasem firma rozrosła się, wypracowała własne rozwiązania technologiczne, wprowadziła autorskie modele produktów. Startowałem praktycznie w garażu, a dziś mam nowoczesną fabrykę, rozbudowany park maszynowy, 130 pracowników i kilka tysięcy realizacji za sobą. Dostarczamy produkt, który cieszy się uznaniem nie tylko w Polsce, ale i Europie.

(fot. 1 – Piotr Garbacz)

Wydania archiwalne