Pod okiem fachowca
To Be Foodie to innowacyjny koncept na dania gotowe, którego jeszcze na naszym rynku nie było – smaki świata, zamknięte w wygodne i ekologiczne pudełko w 100% nadające się do recyklingu. To idealna propozycja na szybki i pełnowartościowy posiłek dla wszystkich, którzy lubią jeść smaczne i nieoczywiste dania. Autentyczność smaków zapewniają oryginalne azjatyckie składniki oraz receptury przygotowane przez szefa kuchni Roberta Wojnarowskiego. We współpracy z Culineur School w Bangkoku, pod okiem najlepszych szefów kuchni azjatyckiej, opracował on niespotykane dotąd w tym formacie dania, które zaspokoją wymagania poszukiwaczy prawdziwej kulinarnej pasji.
Smaki Świata
Obecnie w sklepach dostępne są 4 smaki To Be Foodie: Panang Curry i Green Curry oraz w wersji wege: Yellow Curry i Coco Dahl. Dania można wybierać w wersjach o różnych stopniach ostrości, w wygodnym i poręcznym kartoniku, dostosowanym do podgrzewania w mikrofalówce. Dodatkowo w środku opakowania znajduje się wyjmowana przekładka oddzielająca ryż od sosu, dzięki czemu każdy może zjeść danie w sposób, który mu najbardziej odpowiada. Użycie biodegradowalnej tektury jest wyrazem troski o planetę ze strony producenta i próbą zachęcenia konsumentów do bardziej świadomego recyklingu.„To Be Foodie – to nie tylko brand, ale przede wszystkim kompletny koncept, który jest owocem kreatywnej pracy ludzi z pasją. To właśnie dzięki zaangażowaniu całego zespołu udało nam się wypracować Misję i Wizję, z którymi Wszyscy dziś utożsamiamy się już jako Foodies” – mówi Robert Bogusz, dyrektor ds. rozwoju biznesu CPF Poland.
Podsumowanie
Z całą pewnością, popularność dań convenience będzie wzrastać. Wynika to z wielu czynników jak chociażby zmiana trybu oraz stylu życia, jego coraz szybsze tempo, częste podróże i mniej czasu jaki spędzamy w domu. Rośnie również świadomość konsumencka. Poza tym, że szukamy posiłków szybkich i łatwych w przygotowaniu, oczekujemy również, że będzie to posiłek smaczny i pełnowartościowy, zdajemy sobie bowiem sprawę z tego, że zbilansowana dieta jest kluczem do prawidłowej pracy organizmu.
Producent marki To Be Foodie chce pokazać, że prawdziwym foodisem może być każdy, nawet w zaciszu własnego domu, a jedzenie rodem z pięciogwiazdkowej restauracji jest w zasięgu ręki dla nas wszystkich.