Misją Euromaster jest zapewnienie mobilności tj. bezpiecznego, bezstresowego i komfortowego podróżowania wszystkim klientom, bez względu na czas i miejsce. Priorytetem działalności sieci jest sprzedaż opon oraz fast-fit, czyli szybka mechanika, zapewniająca kompleksową obsługę każdego pojazdu w zakresie jego utrzymania eksploatacyjnego. Serwisy Euromaster specjalizują się w takich usługach jak: wymiana olejów i filtrów, wymiana akumulatora, serwis klimatyzacji, ustawienie geometrii, wymiana tarcz hamulcowych i klocków hamulcowych, wymiana rozrządu, naprawy tłumików czy przegląd techniczny lub przegląd gwarancyjny auta. Euromaster w Polsce to blisko 100 serwisów stacjonarnych i 60 Serwisów Mobilnych, a w ramach umów flotowych Euromaster dodatkowo współpracuje z ponad 100 serwisami partnerskimi. Franczyzobiorcy Euromaster są niezależnymi pod względem prawnym i finansowym podmiotami gospodarczymi i działają na zasadzie umowy franczyzowej. Punkty serwisowe Euromaster rozsiane są po całej Polsce, a sieć staje się coraz bardziej znana i doceniana przez konsumentów. Euromaster już kilkakrotnie był nagradzany m.in. tytułem Dobrej Marki, tym bardziej cieszy fakt, że w 2021 roku po raz kolejny został wybrany przez Konsumentów tym razem jako złoty Lider Jakości w kategorii: Ogólnopolska sieci serwisów ogumienia i srebrny Lider jakości w kategorii Samochodowe centra serwisowe. -To największy zaszczyt być nagrodzonym przez Konsumentów! To dla nich staramy się niezmiennie utrzymywać najlepszą jakość wykonywanych usług. Hasło Euromaster brzmi : „Jesteś w dobrych rękach” i tak ma czuć się każdy klient w serwisach Euromaster – mówi Mirosław Mielnicki Menadżer ds Zarządzania Ofertą w Euromaster.