TAURON zawsze stawia na jakość

Dostarczanie nowoczesnych rozwiązań oraz budowanie firmy, która najlepiej w polskiej branży energetycznej odpowiada na potrzeby klientów, to podstawowe wyznaczniki działalności TAURONA.

TAURON stawia na jakość, ponieważ jest to jedna z najważniejszych wartości, jakiej oczekują od nas klienci i tą jakością chcemy wygrywać na rynku energii. Pierwsze miejsce w kategorii „Dostawcy energii elektrycznej” w programie Konsumencki Lider Jakości 2020 stanowi dla nas potwierdzenie właściwego podejścia do budowy zarówno naszej oferty i relacji z klientami – przekonuje Rafał Soja, prezes zarządu TAURON Sprzedaż. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas tegorocznej, dziewiątej już edycji programu Konsumencki Lider Jakości, w której nagrodę otrzymała spółka TAURON Sprzedaż, ankietowani kojarzą markę TAURON m.in. z profesjonalizmem, niezawodnością oraz dopasowaniem oferty do potrzeb klientów. – Przytoczone przez klientów określenia marki TAURON są dla nas wyrazem uznania dla naszej codziennej pracy związanej ze sprzedażą energii elektrycznej. Jesteśmy dumni z tego, że to, co robimy, jest tak wysoko oceniane przez konsumentów. Dziękujemy i deklarujemy, że nadal będziemy robić wszystko, by w przyszłości nie tylko nie zawieść zaufania, jakim obdarzają nas nasi klienci, ale też rozwijać działalność w taki sposób, by oferowane produkty i usługi odpowiadały na nowe potrzeby klientów TAURONA – zaznacza Rafał Soja. Z cytowanych badań wynika, że klienci cenią TAURON Sprzedaż także za to, że „ma niezawodne usługi, działa bez zarzutu” oraz „oferuje nowoczesne usługi, np. dostęp do serwisanta 24h w abonamencie i bardzo dobrą cenę”. – Taka perspektywa postrzegania TAURONA to efekt wielu lat pracy, w ciągu których budowaliśmy świadomość wśród naszych klientów, że dostarczamy nie tylko prąd, ale i usługi serwisowe przydatne zarówno w każdym gospodarstwie domowym jak i małej firmie. Cieszy nas, że dziś klienci już wiedzą, że usługi assistance TAURONA są nie tylko niezawodne, ale i w dobrej cenie – dodaje Rafał Soja. Klienci TAURONA z gospodarstw domowych mogą korzystać z różnego rodzaju usług z linii 24H – np. Zdrowie 24H czy Serwisant Komputerowy 24H. Do najchętniej wybieranych należy produkt Serwisant 24H, w ramach którego realizowana jest usługa naprawy urządzeń elektrycznych – m.in. sprzętu AGD i RTV – bez względu na ich wiek oraz zapewniona gwarancja przyjazdu specjalisty do naprawy instalacji elektrycznej w ciągu 4 godzin, również w niedziele i inne święta. Rozwiniętą wersją tej opcji jest Serwisant 24H PLUS, który zawiera dodatkowo wsparcie ślusarza, hydraulika i szklarza. Gospodarstwa domowe, które korzystają z prądu od TAURONA, oprócz korzyści związanych z gwarancją solidnych usług serwisowych otrzymują też bonusy w programie „zwrot za prąd”, które pomniejszają rachunek za energię elektryczną nawet o 300 zł. Wysokość kwoty „zwrotu za prąd” zależy od rodzaju oferty, na którą zdecyduje się klient. Najwięcej w programie „zwrot za prąd” otrzymuje to gospodarstwo domowe, które wybiera pakiet prąd + gaz z usługami fachowców.

 

(fot. 1 – Rafał Soja, prezes zarządu TAURON Sprzedaż sp. z o.o.:)

Rafał Soja, prezes zarządu TAURON Sprzedaż sp. z o.o.:
TAURON Sprzedaż zawsze stawia na jakość, bo to dla klientów bardzo ważne. Dostarczanie nowoczesnych rozwiązań oraz budowanie firmy, która najlepiej w polskiej branży energetycznej odpowiada na potrzeby klientów, to podstawowe wyznaczniki działalności całej Grupy TAURON. Te wartości zapisane są w misji oraz wizji firmy i nimi chcemy wygrywać na rynku energii. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas kwalifikacji do nagrody złote godło Konsumencki Lider Jakości 2020, klienci doceniają takie działania  i wystawiają nam bardzo dobrą ocenę – markę TAURON kojarzą z profesjonalizmem, niezawodnością oraz dopasowaniem oferty do potrzeb klientów. Takie słowa klientów traktujemy jako wyraz wielkiego uznania dla naszej codziennej pracy związanej ze sprzedażą energii elektrycznej. Dziękujemy i deklarujemy, że nadal będziemy robić wszystko, by nie tylko nie zawieść zaufania, jakim obdarzają nas konsumenci, ale też rozwijać działalność w taki sposób, by oferowane produkty i usługi odpowiadały na nowe potrzeby klientów TAURONA.

 

Wydania archiwalne