Jusee Cosmetics podkreśli Twoje naturalne piękno

Z Agnieszką Wesołowską, CEO & Brand Director Jusee, rozmawia Sylwia Markowska

Marka Jusee Cosmetics została nagrodzona tytułem Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2020. Jak przyjmują Państwo to wyróżnienie?

Każda nagroda jest ogromnym wyróżnieniem, a te przyznawane przez konsumentów szczególnym. W końcu to z myślą o klientach tworzymy nasze produkty i dokładamy wszelkich starań, aby zaspokoiły one oczekiwania osób, które je kupują. Zdajemy sobie sprawę, że jako marka debiutująca jesteśmy dopiero na początku swojej drogi i teraz musimy dokonać wszelkich starań, by upewnić naszych klientów, że wybierając produkty Jusee, dokonali słusznego wyboru. Ta nagroda motywuje nas do jeszcze cięższej pracy, aby nie zawieść klientów, którzy już nam zaufali.

Rynek kosmetyczny jest bardzo dynamiczny. Co rusz pojawiają się nowe marki. W jaki sposób chcą Państwo zachęcić konsumentów do wyboru właśnie kosmetyków Jusee?

Dokładnie z tą wiedzą tworzyliśmy markę Jusee, dlatego skupiliśmy się na zbudowaniu jej DNA na podstawie wyróżników, które zachęcą konsumentów do sięgania po nasze kosmetyki. Tworzymy autorskie formuły, co wbrew pozorom nie jest takie oczywiste. Naszą ideą jest tworzenie produktów do makijażu z możliwie maksymalną zawartością składników aktywnych oraz naturalnych, aby mogły pełnić także funkcję pielęgnacyjną. Wszystkie nasze produkty są wegańskie, a to oznacza, że na żadnym etapie ich produkcji nie użyto składników pochodzenia odzwierzęcego ani tych, pochodzących z pracy zwierząt. Na dowód tego został nam przyznany prestiżowy certyfikat V-Label. Podchodzimy bardzo etycznie do naszych produktów, dlatego wszelkie deklaracje marketingowe są potwierdzone badaniami w niezależnych laboratoriach. Nie zapewniamy klientów o określonym działaniu produktu, jeśli nie mamy na to potwierdzenia w badaniach. Do tego tworzymy kosmetyki multifunkcyjne – takie, które można wykorzystać na wiele sposobów, które są łatwe w użytkowaniu i będą przyjazne kobietom w każdej sytuacji.

Bycie „eko” jest obecnie modne, jednak nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę ze swoich decyzji zakupowych. Dlaczego warto wybierać kosmetyki naturalne?

Jesteśmy zdania, że warto wykorzystywać dobrodziejstwo natury zamiast sztucznych zamienników w sytuacjach, gdy jest to możliwe. Jednakże trzeba pamiętać, że w tak specyficznej branży, jaką jest branża kosmetyczna, zastosowanie naturalnych składników musi być uzasadnione i bezpieczne. Kosmetyki kolorowe z założenia są wyrobami, które powinny mieć długi termin ważności. Nie są to produkty szybko rotujące, a więc tworząc formuły naszych produktów, bardzo długo i uważnie badamy, w których produktów zastosowanie konkretnej ilości składników naturalnych będzie bezpieczne dla użytkownika. Jusee jest marką kosmetyków wegańskich z możliwie najwyższą zawartością składników naturalnych w produktach, w których jest to możliwe ze względu na rozwiązania technologiczne, stabilność produktu oraz jego bezpieczeństwo. To również determinuje wybór opakowań, które nie mogą być w 100% naturalne czy nawet biodegrowadalne, ponieważ materiał, w którym dany produkt „przebywa” wpływa właśnie na stabilność masy i zachowanie produktu w późniejszym użytkowaniu przez konsumenta. Opakowanie powinno powstrzymywać rozwój drobnoustrojów i namnażaniu się bakterii.

Oprócz podkreślenia naturalnego piękna, chcą Państwo również wspierać i edukować kobiety. W jaki sposób?

Naszą misją jest wspieranie kobiet na wielu płaszczyznach. Jest to mocno zakorzenione w filozofii Jusee, a także zdeterminowało wybór portfolio produktowego. Chcemy przekonywać kobiety, że makijaż służy podkreśleniu urody, a nie jej zmienianiu, zamalowywaniu. Chcemy podnosić samoocenę naszych klientek, bo według nas każda kobieta jest piękna i równa, bez względu na wiek, doświadczenia, status społeczny czy stan konta. Piękno człowieka jest w każdym z nas i to od nas zależy, jak je wydobędziemy na zewnątrz. Edukację chcemy przeprowadzać na dwóch płaszczyznach: po pierwsze, jak to piękno z siebie wydobywać – i tutaj mowa nie tylko o kosmetykach, choć w przypadku kobiet jest to bardzo silna konotacja i duże uproszczenie, ale także doceniając siebie i podnosząc poczucie własnej wartości. Drugą płaszczyzną edukacji jest poszerzanie świadomej konsumpcji. Tego, jakie korzyści mają nasze produkty oraz jak w gąszczu konkurencji wybrać kosmetyki, które są wartościowe, skuteczne i etyczne.

Jakie stawiają sobie Państwo cele na przyszłość ?

Przede wszystkim, aby zrealizować wszystkie nasze plany, które są bardzo dalekosiężne i nie ma co ukrywać – także bardzo ambitne. Chcemy sukcesywnie rozwijać naszą markę oraz rozkochać Polki w marce Jusee. Jesteśmy dopiero na starcie, mamy jeszcze dużo do zrobienia w branży beauty. Trzymajcie za nas kciuki!

(fot. 1 – Agnieszka Wesołowska, CEO & Brand Director Jusee)

(fot. 2 – Jusee)

Wydania archiwalne