Dbamy o najwyższą jakość

Z SYLWIĄ LUDWIN, Dyrektor Marketingu OTC w firmie Glenmark Pharmaceuticals Sp. z o.o. rozmawia Karolina Mendrela

Marka FEMMA uzyskała Srebrne Godło  KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2017  w kategorii „Preparaty na dolegliwości ginekologiczne”. Co według Pani miało kluczowe znaczenie dla konsumentek, które zdecydowały o takim wyróżnieniu dla marki Femma?

– Cieszę się z wyróżnienia marki FEMMA Srebrnym Godłem KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI. Naszym głównym celem było stworzenie gamy produktów, które pozwolą w pełni zadbać o zdrowie intymne i kobiecość. Marka FEMMA została od podstaw stworzona przez kobiety dla kobiet. Konsumentki porównują skład produktów zanim zdecydują się na zakup, a my jako firma farmaceutyczna, szczególnie dbamy o to, aby nasze marki były najwyższej jakości oraz posiadały odpowiednie badania i testy. FEMMA EVERYDAY ULTRA – SOFT płyn do higieny intymnej został przebadany ginekologicznie i dermatologicznie, dlatego może być stosowany również przez kobiety w ciąży i połogu. Bezpieczeństwo pacjenta, dla Glenmark jako firmy farmaceutycznej jest najważniejsze. Będąc globalną firmą farmaceutyczną, zawsze poszukujemy rozwiązań o najwyższej jakości.

Jaka jest zatem recepta, oprócz jakości, by po tak krótkim czasie osiągnąć takie uznanie i zaufanie konsumentów?

– Na zaufanie konsumentów składa się wiele czynników. Jako firma farmaceutyczna w naszych działaniach przykładamy ogromną uwagę do każdego obszaru w procesie komunikacji naszych konsumentek z lekarzem lub farmaceutą. Strategia komunikacji marki FEMMA bazuje na szacunku do konsumentek, ciągłej edukacji i budowaniu świadomości w obszarze zdrowia intymnego. Od samego początku wprowadzenia marki FEMMA na rynek, stawiamy na edukację farmaceutów, którzy często są pierwszym kontaktem z pacjentem. Jestem przekonana, że ciągła edukacja oraz świadome podejście do opieki w obszarze zdrowia intymnego to klucz do sukcesu marki FEMMA. Kobiety cenią naszą najwyższą dbałość o przyjazną i wartościową komunikację o zdrowiu intymnym oraz marce FEMMA.

Jakie cele na przyszłość stawia sobie Pani wraz z Zespołem Glenmark OTC?

– Za promocję FEMMA oraz innych marek o statusie „OTC” (leki bez recepty, kosmetyki, suplementy diety czy wyroby medyczne) odpowiada w Glenmark zespół fantastycznych ludzi. Mamy więc mocne fundamenty, które pozwalają nam myśleć o kolejnych projektach i dalszym rozwoju biznesu OTC.

(Fot. Sylwia Ludwin – FEMMA)

(Fot. ULTRA-SOFT – FEMMA)

Wydania archiwalne