NAJLEPSZE SUSHI NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI

Rozmowa z Marcinem Piątkiem, Członkiem Zarządu firmy Doppelt Piątek i Nogacz Sp. k właściciela marki SUSHI-TOKYO.

Czym jest dla Państwa zwycięstwo w programie Konsumencki Lider Jakości 2023 za którym stoi tak wiele pozytywnych opinii konsumenckich?

Marka SUSHI-TOKYO powstała w 2009 roku, czyli w przyszłym roku obchodzi swoje 15 lecie i to najlepszy prezent urodzinowy jaki mogliśmy sobie wymarzyć. Zwycięskie złoto przyznane przez Konsumentów to nagroda, która udowadnia po raz kolejny, że to co robimy ma sens.
Prowadzenie tak złożonego i odpowiedzialnego biznesu jakim jest produkcja żywności na dużą skalę wymaga od nas olbrzymiej odwagi, wytrwałości, cierpliwości i pokory. Czasami jest to skok przez płotki, slalom gigant i sztafeta w jednym ale gdyby na to spojrzeć z lotu ptaka to jest to swego rodzaju maraton. Zdobycie złota wymaga olbrzymiego nakładu pracy, dużej samodyscypliny oraz wizji gdzie chcesz być I co osiągnąć w dłuższej perspektywie czasu. W momencie kiedy stajesz na mecie, osiągasz złoto i już wiesz, że chodzi o tą właśnie drogę, swego rodzaju podróż, która uczy Cię wszystkiego co najlepsze – rozwija, dlatego działasz dalej, niby dla siebie ale tak naprawdę dla INNYCH…

Odpowiedź Konsumentów Złotym Laurem jest dla nas motorem napędowym do dalszej podróży!

Jak wielkim wyzwaniem jest oferowanie w sprzedaży masowej takiego produktu jak sushi? Co robicie, aby utrzymać wysoką jakość sushi w produkcji na tak dużą skalę?

Tak jak wspominałem; jest to olbrzymia odpowiedzialność z której nie możesz “się zwolnić” choćby na chwilę … Odpowiadając na Pana pytanie wprost: jest to ogromne wyzwanie. Kluczowych jest wiele aspektów: kompetentny i zgrany zespół, jakość dostarczanych surowców, odpowiednio prowadzone procesy produkcyjne i unikalne receptury oraz kadra zarządzająca, która potrafi tym optymalnie sterować.

Funkcjonujemy tak, aby produkt został dostarczony do sieci handlowej w zgodzie z naszym DNA czyli w jakości PREMIUM.

Nasz zakład produkcyjny w ciągu roku jest poddawany wielu audytom jakościowym  i urzędowym. Wyniki tych audytów za każdym razem utwierdzają nas w przekonaniu, że możemy spać spokojnie, co dla mnie osobiście jest kluczowe, również pod względem wolnej przestrzeni na kreacje wizji i misji firmy.

Gdzie można spotkać Państwa produkty, w jakich sieciach jesteście już obecni?

Jesteśmy dostępni u kluczowych graczy na rynku, którzy cenią sobie jakość, a my właśnie taką strategię  chcemy utrzymywać. Są sieci jak LIDL, SELGROS, AUCHAN, LECLERC z którymi pracujemy na stałych listingach I takie jak ALDI, BIEDRONKA czy Kaufland z którymi pracujemy akcyjnie.

Przez 15 lat istnienia SUSHI-TOKYO na rynku staliśmy się  znaną i rozpoznawalną marką, która jakość stawia ponad wszystko. Skutkuje to ciągłym powrotem Klientów i Konsumentów, co stanowi dla nas najlepsze rekomendacje.

Czy Sushi Tokyo to “skończony produkt” czy też stale staracie się oferować Klientom nowe doznania smakowe? (planowane nowości)

Sushi-Tokyo to zestaw sushi w jakości zbliżonej do jakości restauracyjnej, który można skonsumować w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. Cały czas staramy się oferować nowe doznania. Przykładem jest  nasza nowość – zestaw NARA (dostępny w sieci SELGROS, AUCHAN, LECLERC ),  gdzie oprócz sushi znajduje się wkładka z kimchi i dipem guacamole naszej produkcji. Konsumenci pokochali ten zestaw.

(fot. 1 – SUSHI TOKYO)

(fot. 2 – SUSHI TOKYO)

Wydania archiwalne