Inspirujemy i rozwijamy

Uzyskanie wyróżnienia „Odpowiedzialny Pracodawca. Lider HR”, stanowi potwierdzenie, [Podział zawijania tekstu]że podejmowane w TAURON Polska Energia działania w zakresie rozwoju pracowników są efektywne i pozytywnie oceniane przez branżowych specjalistów. Stanowi to dla nas dodatkową motywację do dalszego doskonalenia prowadzonych inicjatyw oraz kreowania nowych rozwiązań.

 

Wśród programów rozwojowych, wymienić można Katalog Szkoleń, który  jest jedną z wielu inicjatyw wdrożonych w spółce TAURON Polska Energia (TPE). Dzięki stworzeniu bazy szkoleń pracownicy mogą co miesiąc uczestniczyć w wybranych przez siebie szkoleniach, zgodnie z indywidualnym planem rozwoju. Projekt Szkolenie na życzenie to realizacja bieżących potrzeb rozwojowych, zgłaszanych bezpośrednio przez pracowników lub całe zespoły.  

Uniwersytet Otwarty Grupy TAURON (UOGT) – to cykl wykładów prowadzonych przez wybitnych ekspertów, specjalizujących się w różnych dziedzinach nauki, polityki, biznesu, kultury oraz rozwoju osobistego. Poprzez dobór tematyki wykładów zapewniamy naszym pracownikom dostęp [Podział zawijania tekstu]do najnowszej wiedzy oraz informacji nie tylko zawodowych, ale również przydatnych w codziennym życiu. 

Promujemy idee uczenia się przez całe życie i dzielenia się wiedzą, poprzez programy takie, [Podział zawijania tekstu]jak Akademia Trenerów Wewnętrznych oraz Rozwój do Kwadratu, czyli webinaria prowadzone [Podział zawijania tekstu]w czterech obszarach tematycznych: rozwój, dzielenie się wiedzą, współpraca, zdrowie. 

Tworzymy także niezwykłą przestrzeń rozwojowo-inspiracyjną dla naszych liderów. Dzięki Strefie menadżera – kadra menadżerska ma stały dostęp do artykułów specjalistycznych z tematyki szeroko rozumianego zarządzania, narzędzi wspierających zarządzanie zespołem, ciekawych wydarzeń organizowanych on-line (Mediateka) oraz polecanych książek. Inicjatywą wspierającą Strefę jest projekt #wzMOCnij się, którego celem jest dostarczanie menadżerom najnowszej wiedzy, niejednokrotnie wyprzedzającej trendy rynkowe – dzięki webinariom z wybitnymi ekspertami. 

Cztery wartości marki, wskazywane przez pracowników to bezpieczeństwo, innowacja, odwaga [Podział zawijania tekstu]i troska, co również składa się na świadectwo bycia odpowiedzialnym pracodawcą, nie tylko w relacji [Podział zawijania tekstu]z pracownikami, ale również z klientami – i co dziś dla wszystkich niezwykle ważne – w relacji [Podział zawijania tekstu]ze środowiskiem naturalnym.   

Wydania archiwalne