Marka Domestos nagrodzona złotym godłem Konsumenckiego Lidera Jakości

Z Magdaleną Pawlak, Brand Manager marki Domestos rozmawia Sylwia Markowska-Kępka

 

Marka Domestos została nagrodzona złotym godłem w programie Konsumencki Lider Jakości 2023 – czego serdecznie gratuluję. Konsumenci wskazali Państwa produkty jako najlepsze na rynku, jak przyjmują Państwo to wyróżnienie?

Otrzymanie złotego godła w programie Konsumencki Lider Jakości 2023 stanowi dla nas niezmiernie ważne i inspirujące wyróżnienie. Jesteśmy głęboko zaszczyceni tym uznaniem, zwłaszcza że to konsumenci wskazali nasze produkty jako najlepsze na rynku. To dla nas ogromna duma i potwierdzenie, że nasze starania mają pozytywny wpływ na doświadczenia użytkowników. Naszym priorytetem zawsze było dostarczanie skutecznych rozwiązań, które spełniają oczekiwania naszych konsumentów. Dziękujemy naszym klientom za zaufanie, a to wyróżnienie traktujemy jako zachętę do ciągłego doskonalenia i tworzenia produktów, które nie tylko spełniają, ale przewyższają oczekiwania.

 

W przypadku środków czystości co rusz pojawiają się nowe marki – jak starają się Państwo walczyć na rynku o Klienta? Co powoduje tak dobre oceny jakościowe Państwa produktów?

Domestos to marka prowadzona przez zespół ludzi z ogromną pasją i zaangażowaniem. Startujemy do walki na rynku o Klienta, kładąc szczególny nacisk na jakość naszych produktów. Skuteczność portfolio marki Domestos wynika z konsekwentnego podejścia do procesu tworzenia, gdzie każdy produkt przechodzi skrupulatne badania zanim trafi na rynek.

Marka Domestos cieszy się uznaniem i zaufaniem. Nasze produkty cechuje wysoka skuteczność działania, m.in nasz kultowy Domestos chlorowy z zieloną butelką zabija 99.9% zarazków. Dzięki tak wysokiej efektywności nasze produkty naprawdę spełniają potrzeby naszych Klientów. Dążymy do doskonałości i jesteśmy dumni z faktu, że nasze wysiłki zostają docenione przez naszą społeczność. To dla nas motywacja do ciągłego doskonalenia i utrzymania naszej pozycji jako marki, na którą Klienci mogą polegać.

 

W jaki sposób firma się rozwija i jakie nowości wdraża?

Firma stale dąży do dynamicznego rozwoju, angażując się w innowacyjne przedsięwzięcia oraz wprowadzając nowości na rynek. Nasza strategia opiera się na badaniach rynkowych, a także ścisłym monitorowaniu trendów w sektorze, aby lepiej zrozumieć oczekiwania konsumentów. Przez systematyczne badania i rozwój staramy się identyfikować najlepsze rozwiązania, które pozwolą nam nie tylko utrzymać, ale również wzmacniać naszą pozycję na rynku. Wdrażając nowe produkty, kładziemy szczególny nacisk na skuteczność. Zaufanie marki Domestos wynika z wysokiej skuteczności, wiele naszych produktów eliminuje 99.9% zarazków. Dodatkowo kluczowe jest dla nas dostosowanie się do realnych potrzeb naszych klientów, co stanowi kluczowy element naszej strategii biznesowej. Domestos jako lider płynów do toalet, czuje się w obowiązku, aby szukać nowych rozwiązań, wprowadzać innowacje, jakich nie ma jeszcze szeroko dostępnych – taki będzie m.in nowy produkt marki Domestos, który pojawi się już w Q1 2024.

 

Jak wyglądają Państwa plany na przyszły rok? Czy chcą Państwo czymś zaskoczyć swoich klientów bądź też przyciągnąć nowych? 

Rok 2024 to dla nas czas fascynujących planów, innowacji i nie zabraknie również treści edukacyjnych. Chcemy zaskoczyć naszych konsumentów oraz zachęcić do używania naszych produktów osoby, które dotychczas nie używały Domestosa poprzez wprowadzenie naszej marki w zupełnie nowe obszary stosowania i łatwość czyszczenia. Mamy w planach nie tylko udoskonalenia istniejących produktów, ale także wprowadzenie zupełnie nowych rozwiązań, które odzwierciedlą naszą pasję do innowacji i troskę o zapewnienie potrzeby naszych konsumentów. Dodatkowo w nadchodzącym roku pragniemy skupić się na edukacji konsumentów, podkreślając, jak istotna jest higiena w toalecie. Jesteśmy głęboko przekonani, że wiedza na ten temat nie tylko przyczynia się do lepszego zdrowia, ale również wpływa pozytywnie na codzienne samopoczucie.

Cieszymy się, że możemy podzielić się z Wami tym ekscytującym etapem naszej drogi i mamy nadzieję, że będziecie z nami, aby świadkować tych inspirujących zmian. Dziękujemy za wsparcie!

(fot. 1 – Magdalena Pawlak, Brand Manager marki Domestos)

(fot. 2 – Domestos)

Wydania archiwalne