Wędliny Sokołów – jakość, smak i bezpieczeństwo

Wypowiedź Marcina Bałandy, Dyrektora Spółki ds. PR i Komunikacji w Sokołów S.A.

W tym roku otrzymaliśmy aż dwa złote godła Konsumenckiego Lidera Jakości. Marka Sokoliki została wyróżniona w kategorii „Parówki dla dzieci”, a marka Sokołów w kategorii „Wędliny”. Dla nas to kolejne i ważne potwierdzenie faktu, iż nasze wyroby spotykają się z uznaniem ze strony konsumentów, którzy doceniają ich wyśmienity smak i jakość.

 

Firma Sokołów słynie z innowacyjności. Doskonale znamy najnowsze trendy żywieniowe – jesteśmy prawdziwymi ekspertami w tej dziedzinie. Dokładnie wsłuchujemy się też w potrzeby konsumentów – tak, by smaki i produkty, które opracowujemy, stanowiły idealną odpowiedź na ich oczekiwania. Nieustannie szukamy inspiracji i nie boimy się nowych rozwiązań. Widać to w sposobie, w jaki rozwijamy asortyment. Tworzeniem i wdrożeniem naszych nowości zajmuje się specjalny zespół innowacyjny, w skład którego wchodzą specjaliści z różnorodnych działów. Dzięki ich współpracy, każdy z naszych produktów jest w pełni dopracowany. Systematycznie wprowadzamy ciekawe nowości, a niektóre z nich są pierwszymi tego typu propozycjami na rynku polskim.

 

Wiemy, jak ważne dla konsumentów są smak i jakość. Ich źródłem jest również dobry surowiec, dlatego Sokołów już od ponad 20 lat realizuje program współpracy z polskimi rolnikami. Nasze produkty powstają z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. To wszystko sprawia, że spełniają one oczekiwania nawet najbardziej wymagających konsumentów.

 

Mamy bardzo szeroki i różnorodny asortyment, w którym każdy znajdzie propozycję dla siebie. Nasze wędliny są znakomicie doprawione i zachowują idealny balans kruchości i soczystości. Tworzymy produkty dostosowane do określonych potrzeb dietetycznych. Warto zwrócić uwagę m.in. na linię Sokoliki, którą opracowaliśmy i rozwijamy z myślą o najmłodszych konsumentach. To produkty z czystą etykietą, znakomicie wpisujące się w nowe trendy żywieniowe. Powstają ze sprawdzonego surowca i mają delikatny smak, który odpowiada gustom dzieci. W linii Sokoliki znaleźć można m.in. paróweczki, szyneczkę, kabanoski. Mamy też niezwykle oryginalny produkt, jakim są Foodbolówki, czyli paróweczki w kształcie piłeczek.

 

Zapewniam, że nadal będziemy pracować nad rozwojem naszego asortymentu. Niezmiennie stawiając na smak, jakość i bezpieczeństwo, z pewnością jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczymy konsumentów naszymi nowościami.

(fot. 1 – Marcina Bałanda, Dyrektor Spółki ds. PR i Komunikacji w Sokołów S.A.)

(fot. 2 – Sokołów)

(fot. 3 – Sokołów)

(fot. 4 – Sokołów)

Wydania archiwalne