Dobrze trafiłeś! Kupując pakiety ogłoszeń na OLX, zyskujesz dostęp do korzyści dostosowanych do potrzeb firm.
Statystycznie z serwisu OLX korzysta niemal co 3 mieszkaniec Polski. Sprawdź nasze rozwiązania i wybierz najlepsze dla siebie.
Prowadząc firmę możesz skorzystać z serwisu OLX, który stawia na praktyczne i konkretne rozwiązania. Przedsiębiorcom i usługodawcom oferujemy własny adres firmowy w domenie olx.pl, personalizowany baner, możliwość umieszczenia danych o firmie i stronę firmową z listą wszystkich ogłoszeń. Decydując się na profesjonalizację ogłoszeń można też zamieścić link do zewnętrznej strony oraz logo własnej firmy. Zostając naszym klientem zyskujesz też wsparcie specjalistów i doradców z OLX.
JAK ZAŁOŻYĆ KONTO FIRMOWE?
Wystarczy zarejestrować się w serwisie OLX i wybrać pakiet ogłoszeń. Przy jego zakupie zyskujesz dostęp do rozwiązań dla firm: strony firmowej w domenie olx.pl, możliwości dodania logo i ustawienia personalizowanej grafiki na stronie ogłoszenia. Więcej informacji o ofercie dla firm, w tym kalkulator pakietów naszych ogłoszeń, znajdziesz na: biznes.olx.pl
JAK STWORZYĆ SKUTECZNE OGŁOSZENIE?
1. Precyzyjny tytuł to połowa sukcesu
Pamiętaj, by w tytule ogłoszenia uwzględnić kilka kluczowych słów, dzięki którym użytkownicy łatwiej znajdą Twoją ofertę. Wybierz najważniejsze informacje i przedstaw je w możliwie najprostszy sposób. Precyzyjne, krótkie komunikaty, sprawdzą się lepiej od tych rozbudowanych.
2. Dobre zdjęcia szansą na sukces
Jeśli oferujesz towary, zadbaj o to, by przedstawiać je od ogółu do szczegółu. Jeśli udostępniasz obiekty noclegowe, pokaż gościom wszystkie pomieszczenia i okolicę. Jeśli jesteś usługodawcą, zamieść zdjęcie realizacji usługi. Zadbaj o odpowiednie, naturalne oświetlenie podczas robienia zdjęć albo skorzystaj z jednolitego tła
3. Pisz o konkretach – użytkownicy to docenią
Niezależnie od tego, w jakich kategoriach zdecydujesz się dodać ogłoszenie, jego treść będzie najlepszą wizytówką Twojej firmy, dlatego upewnij się, czy zostało poprawnie napisane. Zadbaj o precyzyjny przekaz. Zrezygnuj z rozbudowanych opisów. Przekaż użytkownikom tylko to, co najważniejsze. Pamiętaj, że krótkie zdania, podzielone w kilka bloków tematycznych będą dla użytkowników bardziej zrozumiałe i łatwiejsze w odbiorze.