Credit Agricole najlepszy wg konsumentów

Rozmowa z Jarosławem Markiem, dyrektorem pionu Consumer Finance w banku Credit Agricole

Konsumenci ankietowani w ramach Projektu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI uznali ofertę kredytów ratalnych banku Credit Agricole za najlepszą na polskim rynku. Jak pan sądzi czym zasłużyliście na tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości?

To dla nas ogromne wyróżnienie. Zajmujemy się kredytami ratalnymi od wielu lat. Byliśmy pionierem, liderem i wciąż pozostajemy w czołówce banków finansujących zakupy na raty. Mamy bogate doświadczenie i zaplecze organizacyjne aby najlepiej na rynku służyć klientom. Codziennie ciężko pracujemy na to, aby nasza oferta była najlepsza z możliwych i jak najbardziej dopasowana do oczekiwań klientów. Dlatego uważnie śledzimy zmieniające się potrzeby klientów, otoczenie rynkowe, trendy i nowinki technologiczne, by ulepszać to co było dobre wczoraj do najlepszego na jutro. Ocena konsumentów i wyróżnienie tytułem Lidera Jakości to wielki sukces i ogromnie się z niego cieszymy. To także dowód na to, że obraliśmy dobrą i skuteczną strategię w naszym biznesie.

Klienci docenili Waszą ofertę, proces obsługi i dostępność w wielu punktach sprzedaży. Czym wasza oferta wyróżnia się na rynku?

Tak, to dla nas szczególnie ważne. Klienci docenili dokładnie to, do czego przywiązujemy największą wagę: wygodę, dostępność i szybkość obsługi.

W ubiegłym roku jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy elektroniczny proces podpisywania umowy kredytowej w sklepie. Klient, który korzysta z kredytu ratalnego podczas zakupów nie musi już podpisywać wielostronicowej umowy papierowej. Teraz zawiera umowę przy użyciu kodu sms – prosto, wygodnie i bardzo szybko. W ten sposób dajemy klientom możliwość finansowania większych zakupów w tysiącach sklepów w całej Polsce, w sposób jakiego oczekują.

Pozycja lidera zobowiązuje. Jak chcecie ją utrzymać?

Popularne zakupy na raty są dziś nowoczesnym i bardzo wygodnym narzędziem płatniczym. Ale świat i przyzwyczajenia klientów zmieniają się tak szybko, że stale musimy pracować nad ulepszaniem naszych produktów. Aby pozostać na pozycji lidera jakości nie możemy osiąść na laurach. Już dziś myślimy o tym, jak jeszcze można usprawnić proces obsługi sprzedaży ratalnej i zwiększyć jego dostępność dla klientów.

Rozmawiała Agata Kraczek

Wydania archiwalne